goedenavond, ik weet niet of ik hier juist zit voor mijn vraag maar dat hoor ik dan wel. we willen graag voor een tweede kindje gaan en ben inmiddels zo,n 3 4 maanden weer gestopt met de pil. bij mijn eerste hield ik alles bij zoals tempratuur en ovulatie test, mijn cyclussen verschillde wel van dag 27 tot 35 dagen. maar nu wou ik op dag 14 ovulatie testen enthousiast gaan pakken merkte ik opeens dat ik een paar druppeltjes bloed verliesde. elke dag maar een druppel zo,n 4 dagen achter elkaar. zou ik dit nou als menstruatie moeten zien? en een nieuwe cyclus moeten gaan tellen bij dag 1? of gewoon doorgaan bij dag 14? groetjes
ik zit nu inmiddels op dag 24 en mijn tempratuur is nog niet gestegen. las net namelijk ergens dat het ook een ovulatie bloeding had kunnen zijn maar dat is het niet omdat mijn tempratuur nog steeds laag is. ik denk dat ik het dan toch maar moet zien als een menstruatie terwijl ik het wel raar vindt dat ik dan een cyclus heb van 14 dagen. groetjes
hoi, waarschijnlijk is het geen menstruatie maar een korte tussentijdse bloeding. Paar druppeltjes is ook te weinig voor menstruatie. Even afwachten hoe deze cyclus verder verloopt. Mirjam
hoi, bedankt voor je antwoord, ik wist niet dat dat kon. maar heb gister toch maar een ovulatie test gedaan omdat mijn tempratuur nog steeds niet omhoog was gegaan, die bleek gelijk positief te zijn. wel een lange cyclus dit keer maar gelukkig wel normaal, was al bang dat mijn hele cyclus een puinhoop was en het valt al niet mee om precies de lh piek dag te vinden zo weer iets geleerd over het lichaam, bedankt voor het antwoorden. groetjes