Bij ons in de straat hebben wij een snackbar En nu viel het mij al een poos geleden op dat ze het niet zo nauw nemen met de regels.: Slecht schoon maak beleid. Met brandende peuk van achter komen en dwars door de zaak naar buiten lopen. Personeel staat in eigen (brandgevaarlijke) kleding achter de frituur. En gister brak mijn klomp dat er door de eigenaar en een klant gewoon tijdens openings tijden werd gerookt vlak bij waar het eten word bereid. Dat moet toch niet kunnen? En waar maak je zon melding? Heb al wel gekeken op internet maar kan het niet zo 123 vinden
Oh gatsie. Als het kan zou ik er zeker een melding van maken... En er sowieso nooit meer eten bestellen.
Ik ben best in dubio ik ken de eigenaar goed en weet dat ze het erg zwaar heeft en de zaak slecht loopt. En ik ben bang dat als ik er een melding van maak dat ze de klap niet te boven gaat komen en ze de zaak moet sluiten.
Ja maat veiligheid en gezondheid gaat boven alles.. op deze manier moet je echt geen horeca zaak draaien
Da's ook niet zo heel gek als je zo met je zaak omgaat, toch? Er zijn vast meer mensen die dit gezien hebben en die het weer doorverteld hebben aan anderen..
Dat is jammer dan dat het ze slecht gaat. Ik werk in de zorg, ik kan me ook geen fouten permiteren. Of ik nou rijk,arm ben of tot mijn nek in de schulden. Ze heeft een cafetaria en dus met wetten en regels te maken. je zou als tussen oplossing een anonieme brief kunnen sturen met jou bevindingen en een verzoek tot naleven van de hygiene voorschriften. En dat er bij geen zichtbare verbetering alsnog een melding gedaan gaat worden binnen 6 weken. Dan heeft ze nog een verbeter kans.
Heb de melding net de deur uitgedaan Ze neemt ook wel eens haar hondje mee naar de zaak en die zit daar dan de hele dag achter
Vriend vond dat ik t niet moest doen(of ik niet iets beters te doen had was zijn vraag) Hoop alleen dat ze geen grote boete krijgt en wel de kans krijgt om te verbeteren. De druppel was dus het roken voor mij dat doe je niet (er is een apparte in/uit gang voor de voorraad en een achter uitgang.ga daar dan roken en niet binnen vlak bij waar je je frietjes bakt.
Ben het met je vriend eens. Ik had dit nooit gedaan. Vooral omdat je weet dat ze het al moeilijk heeft. Ga er dan gewoon niet meer heen. Ik vind het roken eerlijk gezegd niet schokkend genoeg om iemand straks z'n zaak kwijt te laten raken. Ben niet zo van het verlinken. Als het goed is hangen daar flinke afzuigers.
ik had de melding ook niet gedaan, ander snackbar kiezen denk ik dan, hier zou het andersom, mijn vriend zal melding doen en ik zou zeggen heb je niks beters te doen maar aan de andere kant, stel er is keer iemand van de keuring dienst van waarden in haar snackbar (gewoon in zijn vrije tijd) en hij ziet dat dan kan ze ook haar zaak kwijt raken of boete,
Van het vwa krijgt ze ook vast wel een kans om te verbeteren hoor. En daar zal ze het eerder van aannemen dan een anonieme brief. Ze sluiten echt niet zomaar een zaak. En als ze haar sluiten, dan was het echt bar en barslecht! Ik vind niks mis met de melding. Als ik ergens iets haal hoop ik van ganse harte dat er hygienisch te werk gegaan wordt. En zo niet: dan mag de vwa daar echt wat aan doen.
Ik vind het ook overdreven om hier een melding van te maken. Als het je zo dwars zit, had je het ook via een gesprek of anonieme brief kunnen doen idd. Op school noemen ze het klikken trouwens..