Wel of geen melding maken ,snackbar

Discussie in 'De lounge' gestart door Misha85, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

Eens super eens.

Vind het een matenstreek eerlijk gezegd. Fris nee roken bij friet. Voor de rest hondje mee. Zit jij daar mee. ?? Ik ook niet..

Als de rest maar schoon is vind ik vele male belangrijker. schoon vet vloer schoon ramen producten goed koel.

Hoe help je iemand om zeep nou om dit soort dingen. Arme vrouw.

2. mumija

mumija Niet meer actief

Ik snap dat ze haar niet zomaar zullen sluiten. Maar misschien wel een fikse boete, en de zaak gaat al slecht volgens ts.

Zo een melding maken, bij iemand die je goed kent, vind ik echt een naaistreek.
    Als ze er zo mee zit, is er dan geen andere oplossing?
    Wat is jouw meerwaarde ts, om die melding te doen, vraag ik me dan af.

3. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Goed dat je een melding hebt gemaakt. En klikken? Kom op zeg, klikken? Dan had de eigenaar beter na moeten denken over roken/dieren in de buurt van voedsel. Is het ook klikken als iemand op een hamburger spuugt en jij zegt het tegen de baas?

4. penseel

penseel Niet meer actief

Weer met je eens.

5. penseel

penseel Niet meer actief

;) vind ik echt heel iets anders spuug op mijn eten.

Ze zal wel een eenmanszaak hebben moet ze hond dan helemaal alleen laten toch gezellig samen werken het mag niet nee zoveel dingen mogen niet in het leven..

Je middel vinger uit steken mag ook niet... Je hebt erg erger en veeeeeel erger....

6. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Van de 2 afzuigers die daar hangen is er 1 stuk
    Het is een een kleine ruimte van +- 20 4kante meter

En ik vind het gewoon te ranzig dat ze met zn 2e aan het roken waren op nog geen meter van de frikadellen ed.
    Je weet dat sigaretten rook ongeveer 8 uur blijft hangen in een ruimte ?

7. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Gelukkig zit ik niet meer op school ;)

8. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Ik heb liever spuug op mijn eten als dat iemand bij mijn eten rookt. Maarja smaken verschillen:p.

Maarja, een eenmanszaak en een hond, daar denk je toch aan voordat je een zaak begint? Daar zijn een hoop andere oplossingen voor te bedenken hoor.
    Ik snap zelf ook wel dat er ergere dingen zijn maar ik ben van mening dat je hier best een melding van mag maken. Misschien had ze eerst een brief kunnen sturen als ze diegene erg goed kent maarja een random klant zou wrs ook gewoon een melding maken.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als je haar kent had je het haar toch ook kunnen zeggen dat ze problemen kan krijgen als ze zich niet aan de regels houdt? Of wat iemand zei, een anonieme brief sturen. Melding maken had je altijd nog kunnen doen. Zeker omdat je degene kent vind ik het een naaistreek.

En roken en een hond achter, niet de bedoeling nee maar ik geloof niet dat ik er heel erg mee zou zitten.

10. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ja ik zou daar ook geen patat meer eten nee, als ik bijvoorbeeld zou zien dat ze echt dichtbij de snacks rookt dan zou ik dat niet willen meer nee, maar dan ga ik naar een ander patatzaak, doe geen melding, mischien brief optie wel

8 uur hangen valt mee, ik woon in flat gebouw en in de lift word er door buren weleens gerookt, nou dat ruik je echt niet 8 uur lang hoor,

een hond tja, bij een patatzaak in mijn oude woonplaats waar we weleens wat haalde had de eigenaar ook zijn hond op zijn werk, had zelfs een man maar die zat in de bar gedeelde, heb ik geen problemen over gemaakt,

11. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ja ik ken haar,maar kom er niet op de koffie voor de gezelligheid

En ja ik voel me beter.
    Het knaagt me nu al een tijdje aan me ,of ik het wel of niet zou doen.
    heb haar ook wel eens op de hygiëne gewezen en daar werd niets mee gedaan
    En dat gerook was gewoon de druppel, ik vind dat niet kunnen als je een zaak hebt waar je voedsel voor een ander bereid.

12. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Door dat TS een "verklikker" is zoals sommige van jullie het noemen ;) voorkomt ze hopelijk wel dat andere mensen eten krijgen dat in onhygiënische omstandigheden is bereid. Als jij ergens gaat eten en je hoort achteraf dat e.e.a. niet zo nauw werd genomen met de hygiëne dan had je het ook prettig gevonden als er iets aan was gedaan.

13. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Schoon is het zeker niet

Geloof mij ik heb al vaker een opmerking gemaakt over de schoonmaak.
    Sommige tegels liggen los
    Er zitten gaten in het fineer van de balie
    Dingen die niet vaak worden gebruikt blijven weken lang on gepoetst.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik had het niet gedaan, zou mij ook totaal niet geroepen voelen om dat wel te doen :(
    De periodieke inspecties van de vwa zou voor mij voldoende zijn geweest, en ik zou fijn ergens anders mijn friet gaan halen.

15. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    ik had zo een reactie niet van jou verwacht penseel. Vooral omdat jij normaal iemand bent die ook wel van de regels is.

Een hond in de keuken lijkt op het eerste gezicht misschien geen probleem. Maar ik heb zelf een hond en die haren vliegen echt overal. Vaak genoeg als ik aan het poetsen ben dat er haren op het aanrecht liggen en zelfs op de afzuigkap. En mijn hond komt echt niet op het aanrecht hoor ;)

Arme vrouw? Nee zeker niet. Tuurlijk, als je weet dat iemand het niet goed heeft dan is het zeker niet leuk om dat nog eens een extra trap te geven maar deze vrouw maak het daar toch echt zelf naar. Ze heeft een horeca zaak en ze weet wat de regels zijn. Als ze zich hier aan houd dan is er geen probleem.

16. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind het goed van je dat je een melding hebt gedaan. Als je een zaak hebt dan moet je gewoon aan de regels houden. Wat als er wel een keer iemand ziek word omdat het te ranzig is?!
    En wie weet pakt het wel goed uit en opent het ogen wanneer er iemand komt controleren.

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dan ga je toch naar een andere snackbar?
    Als ik het ergens vies vind ga ik ergens anders mijn frieten/kebap/whatever halen. Denk dat de meesten dat wel doen

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Goed gedaan ts.

Wanneer ze al roken in de keuken en beesten meenemen, wat zullen ze nog meer wel niet doen buiten het zicht?

Hygiene is voor mij punt nummer 1. Daarom eten wij sowieso al amper buiten de deur. Vind er niks zieligs aan.

19. Illiana

Illiana Lid

26 okt 2010
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Precies, ik wil inderdaad graag dat die zeldzame keer dat ik niet zelf kook mijn eten toch onder hygiënische omstandigheden bereid wordt, of dat eten nou uit een snackbar komt of in een 5 sterren restaurant bereid is.

Dat rare denkbeeld over verklikken kom ik wel vaker tegen op dit forum en dan voornamelijk in topics over mensen die frauderen met uitkeringen. Het halve forum valt dan over iemand heen als die een fraudeur aangeeft bij het uvw, terwijl diezelfde mensen dan vervolgens doodleuk over karma beginnen, dat de fraudeur het nog wel eens terug krijgt op zijn of haar bordje. Ja, dat is dus precies wat er gebeurt als iemand maar de moeite neemt om het aan te geven.

20. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik wist dat ik commentaar zou krijgen maar dat sommige zo "gemeen" zijn had ik eigenlijk niet verwacht

Iedereen wil toch dat het eten wat er gegeten word op een goede hygiënische manier word klaar gemaakt?

Het is dan wel erg makkelijk om te zegen: dan ga je toch ergens anders je friet halen als het je niet bevalt.
    Dat vind ik dan weer kort door de bocht om dat het "probleem" daar nog niet mee opgelost is.

En dat de zaak niet goed loopt is in mijn ogen deels haar eigen schuld om dat ze de regels omtrent hygiëne niet zo nauw neemt.

En wbt de hond die mee gaat
    Ze heeft ook een klein kind. maar die zie ik daar nooit,haar man zorgt voor hun zoon (is thuis blijf pappa) de hond gaat mee om dat ze dat gezellig vind (dan is ze niet zo alleen)

Deel Deze Pagina