Wel of geen melding maken ,snackbar

Discussie in 'De lounge' gestart door Misha85, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

2. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja, ik ben blij dat je melding hebt gedaan, ooit een zware voedselvergiftiging opgelopen en mijn darmen weten precies waar het hygiënisch is, of niet.

Ik kan je vertellen dat het niet leuk is, zo'n darmreactie.

Dat je als eigenaar van een snackbar geen geld hebt om dingen te repareren, daar kan ik inkomen. Maar geldgebrek is geen reden om smerige dingen uit te halen.

Persoonlijk vind ik een snackbar niet goedkoop, daar verwacht ik wel kwaliteit voor. Gelukkig hebben wij een snackbar waar zeer goede kwaliteit geleverd wordt en daar betaal ik graag voor.

Oh ja, de vorige eigenaar van ons huis had een hond, ik kan je vertellen dat de haren zelfs in de diepvries zijn gevonden. Toch geen normale plek om je hond op te bergen toch;)

3. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Goed dat je melding hebt gedaan. Als een vreemde fraude pleegt of iets dergelijk staat men met het mondje vooraan 'dat mag niet!' Maar als het een bekende is, ben je opeens een matennaaier als je dat doet en dan wel zeiken als iemand eens aan vriendjespolitiek doet. Met twee maten meten, noemt men dat.

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik denk dat als Rob de Geus van de smaakpolitie langs zou komen, een dikke onvoldoende word. Goed als je er een melding van maakt. Dit vind ik ook ronduit smerig. Bah!

En wat iemand anders al zei: ik zou al niet eens naar zo'n snackbar gaan, maar een andere uitzoeken, maar dat terzijde.

5. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Misschien had die hond wel even een afkoel momentje nodig :D

Maare bah haren in de diepvries i-uw!

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    @penseel, en als de zaken nou niet slecht gingen?

7. mumija

mumija Niet meer actief

Nee hoor, want ik bemoei me met mijn eigen zaken.;)

Als het werkelijk waar zo verschrikkelijk is daar, het valt me trouwens wel op dat je precies weet hoe alles reilt en zeilt daar, dan komt z toch niet door de controles??

En weet je waar het smerig is: bij wokrestaurants en chinezen. Al zie je het daar niet omdat die vaak een afgesloten keuken hebben.

Verder vind ik het gewoon min dat je hier heel haar hebben en houden neerzet. En haar zaak afschildert als een bouttent.
    In mijn ogen had je beter, omdat je haar goed kent en haar zaak ook blijkbaar, met precies dit verhaal naar haar toe kunnen gaan.
    En dan erbij vermelden dat je anders een melding gaat maken. Dat was eerlijk geweest. Maar anoniem is makkelijker he;)

8. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ja is heel makkelijk
    Zelfde als iemand neerzetten als een matennaaier;)

9. mumija

mumija Niet meer actief

Nou sorry ik kan er niks anders van maken.

Juist omdat je haar kent had je naar haar toe moeten gaan, met precies dit verhaal en moeten zeggen dat je je anders genoodzaakt voelt om een melding te maken.

Als je haar geen gevolgen hiervan gunt, zoals je zelf zegt,, dan pak je het toch anders aan dan dat je nu doet.

10. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Iehwl, ik zou het wel melden.

11. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Zo als ik al eerder aangaf in eerdere Posts
    Heb ik dat al gedaan, meerdere malen zelfs. word niets mee gedaan word weg gewuifd.

12. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik vind het ook laag bij de grond, het was toch niet aan jou ts om er een melding van te maken. Zelfs je vriend gaf je dit te kennen en toch doe je het! Ik vraag mij af of men dan werkelijk niets beters te doen heeft dan met andere bezig te houden en te bemoeien.

13. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Wauw!
    Niet van jou verwacht
    Jij bent toch een van de meest ruimdenkende mensen hier op het forum hier
    En dan mij zo te schofferen ! Knap hoor.

14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Lieve Misha85, ik veroordeel jou daad niet jou als persoon ;)
    Ik vind het zoals ik aangaf gewoon niet netjes, heb het misschien te hard verwoord;)

15. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Nog al
    Dat kwam behoorlijk binnen :(

Maar als ik het niet doe dan doet n ander het wel.
    Juist om dat ik weet hoe het gaat en hoe ze is heb ik het gedaan
    Ze heeft n schop onder d'r kont nodig wil ze de boel draaiende houden.
    Ze verliest steeds meer klanten.
    En dat ligt echt puur aan de staat van de zaak

16. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dat spijt mij dan ;)
    Ik had het zelf laten gaan en had het alleen bij waarschuwen gehouden...
    Het is nu al gebeurd, en als jij je er wel prettig bij voelt dan is dat ok toch voor jou? Helaas als je zoiets op een forum zet krijg je verschillende meningen.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Straks lezen we hier over een klein kind met een voedselvergiftiging door een gore cafetaria. Nou dan zijn de rapen opeens gaar.

Ben misschien extreem maar at vroeger vaak al niet bij kklasgenootjes. Honden in keukens en katten op het aanrecht. Bah

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

helemaal mee eens! Met zulke "vrienden" heb je geen vijanden nodig, zeg!

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik vind wel dat je juist hebt gehandeld, zoals je zelf al aangaf was het niet iemand waar je bij op de koffie ging ofzo, dus het zal wel geen vriendin van je wezen.

Als er zo met de hygiëne om wordt gegaan in een zaak dan is haar hondje waarschijnlijk niet het enigste diertje in die zaak ;)
    En als die diertjes kunnen de meest gekke ziektes mee brengen... met alle gevolgen van dien.

Mensen die al een laag immuun hebben kunnen echt dood ziek worden van dit soort zaakjes. Het is goed dat daar goed op gecontroleerd wordt. Er is natuurlijk niet direct een groot probleem, er zal waarschijnlijk een controle plaats vinden. Daaruit zal blijken of TS gelijk had of niet en of vanuit daar verdere stappen ondernomen moeten worden.

Wbt de hond in de keuken vindt ik best smerig.. als ik kijk naar de haren van mijn eigen hond. Die vindt je op de meest bizarre plekken terug, grote kans dat die tussen die frietjes en frikadellen liggen.

20. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Nee idd het is geen vriendin
    Maar meer n goeie kennis
    Maar dan nog al was het wel een vriendin geweest dan had ik het net zo gedaan.
    Ik ben niet de enige die er elke keer wat van zegt en er word gewoon niets mee gedaan.

Deel Deze Pagina