Maar ze is toch meerdere malen in gesprek geweest met de eigenaresse en heeft toch ook de fouten aangegeven om er voor te zorgen dat de punten verbeterd konden worden? Volgens mij speelt ze dan geen mooi weer tegen over de eigenaresse. Ze zijn geen vriendinnen he. Tenminste dit maak ik op uit haar woorden
Weet je, voor zover ik uit het verhaal kan halen was het eerst 1 x. Later wordt het verhaal veranderd naar meerdere keren. En het is ook goed dat ze er wat van zegt tegen háár. Maar ik vind wel dat als ze blijkbaar regelmatig met deze mevrouw praat, ze dan ook wel mag zeggen dat ze VWW wil bellen. En daarbij beweerd ze dus dat ze er niet komt, niet gluurt, neeeee, niks van dat alles. Maar in de tussentijd weet ze wel heel veel voor iemand die er nooit komt. Vervolgens geeft ze aan dat die chocoladevlek van 8-6 weken geleden was (dus 6 weken geleden was het nog heel vies) en dan gaat ze nu pas denken over een melding maken. Terwijl ze er volgens eigen verhaal niet komt en niet gluurt....Misschien is het er nu wel spik en span (niet dat ik dat geloof hoor, maar dat weet ik ook niet want ik kom er ook niet en ik gluur niet naar binnen) En als ze met deze mevrouw praat, ga ik er vanuit dat dat vriendelijke praatjes zijn...helemaal prima!! Maar doe dan niet achterbaks vriendelijk terug terwijl je zó min over een ander denkt. Daar hou ik echt niet van.