hallo ik heb een hartvormige baarmoeder dat weet ik al een hele tijd hoor. maar ik zat net te googlen daarover en dan word je toch angstig. ik moet zeggen dat ik 4 gezonde kinderen heb. de eerste geboren met een keizersnee hij lag in een volk stuit. de tweede geboren met 34 weken. de jongste 2 meiden vokomen op tijd en een supervlotte bevalling. ook heb ik 3 miskramen gehad maar ben ook al 40 nu. op het moment ben ik bijna 22 weken zwanger van de 5de. het kindje ligt verkeerd om als ik het voel en aan de linkerkant terwijl de andere altijd rechts lagen. nu maak ik me wel zorgen omdat ik las dat als het aan de kleinste kant ligt van de 2 hoornen er meer risico is op dat het fout gaat is dat zo? en is er nog ruimte om te draaien in zo`n baarmoeder? kan er geen echo gemaakt worden om te zien hoe het zit of doen ze dat niet ik heb geen 20 weken echo gedaan omdat ik geen afwijking hoefde te weten maar in dit geval wou ik dat ik het wel had gedaan. denken jullie dat het fout kan gaan door mijn baarmoeder? ook al heb ik er 4 gekregen? groeten moique
hoi Moique, je hebt al bewezen dat je prima kunt baren en een zwangerschap kunt uitdragen dus ik zou me geen zorgen maken. Mirjam