xxxx 1974 hier ook niet hoor, zelf was ik met 1,5 ook niet meer da tik sliep smiddags. mijn zoontje begon toen ook en was hoogzwanger dus ik gi g elke x samen met hem in ons bed, dan deed hij t wel en bleef in avond in eigen bed want daar was ik bang voor maar hier zijn t fases van 6 uur laatst 5 elke x maar ik dacht daar ook aan ja om die over te slaan want denk ik ook van oh zou hij dan langer slapen maar denk dat t weinig uithaalt, soms hier te zien dan zodara ik auto of kinderwagen zit slaapt hij maar ja succes en elk kindje is anders,cb zegt ook dat 1,5 kan dat ze niet willen slapen. succes
Pff, hier ook lastigheid hoor! Dochterlief wordt volgende maand 2. Maar ze gaat gewoon niet slapen overdag.. Terwijl ze wel heel erg moe is. Hier beneden loopt ze iedere dag tegen 12 uur/ half1 te hangen, duim in de mond, half slaperig enz. Maar als ik haar naar bed breng, krijgt ze op de een of andere manier weer nieuwe energie en klimt uit bed om vervolgens haar hele kamer overhoop te halen. Iedere keer terug leggen heeft echt geen zin, want dan kan ik het 100x doen, maar ze blijft uit bed gaan en haar kamer op de kop zetten. Heel af en toe valt ze op de grond in slaap (ze heeft een peuterbed, kan zo zelf terug klimmen) maar dat vind ik ook weer zielig... Iemand tips?