Mijn dochter heeft 's avonds laat vaak een vrij vieze smaak in dr mond en dat ruikt ook behoorlijk. Voor ze naar bed gaat poets ik uiteraard gewoon dr tanden, maar een paar uur later dan toch die geur/smaak. Vaak poets ik d'r tanden dan nog maar even, dat vindt ze wel fijn. Iemand ervaring of tips waar dit door kan komen?
komen er nog kiezen door? Mijn dochter (en zoon) heeft dat als ze keelontsteking heeft. Nu ook, en ze klaagt ook over keelpijn.
Nee dr gebit heeft ze al 2 jaar compleet. Ze heeft t ook eigenlijk gewoon altijd, niet alleen als ze ziek of verkouden is ofzo. Keelpijn heeft ze niet voor zover ik weet.
Ik weet niet beter dan dat mijn ene dochter dat heeft. Was als baby al zo, een echte ochtend- en nachtadem Maar ze ademt meestal door de mond in dr slaap en daar komt het denk ik door bij haar.
Ademt ze door haar mond of door haar neus. Bij mondadem kan dat voor een vieze adem zorgen. Extra tandenpoetsen zou ik niet doen, is nou niet echt goed voor tanden (om dat standaard te doen), ook te veel fluor. Slokje water wil ook wel eens helpen
hier ook een meisje die enorm uit haar mond ruikt. Op het CB zeiden ze dat het door de manier van ademen komt tijdens het slapen