Hallo allemaal, Ons kaartje voor de kleine is zo goed als af. Op de proef druk hebben wij nu geen rust tijden gezet, omdat ik niet weet wanneer dit zal zijn. Daarbij staat alleen t nr van mijn partner op de kaart en ik zal mijn mobiel stil of uit zetten als ik rust. Wat hebben jullie gedaan? Wel rust tijd op de kaart of niet? En waarom wel of niet? Ik hoor graag jullie mening!
Wij hadden geen rusttijd. Ik ging er vanuit dat mensen pas langskomen na gebeld te hebben en niet onverwacht. Wij hadden dus erop staan: Bezoek? Leuk! 0612345678 Maar als je familie of vrienden hebt die. Nu ook gewend zijn om zomaar langs te kunnen komen dan zou ik t wel erop zetten.
Had het er niet op staan. Ging er vanuit dat mensen wel belden als ze langs wilden komen. En als ze spontaan langskwamen en t kwam ons niet uit mochten ze weer vertrekken haha. Ging hier heel goed, denk dat de meeste mensen het wel weten.
Ja zo denk ik idd ook. Vind t ook zonde om op de kaart te zetten. Wij hebben als tekst "bel, kom en bewonder".
Voor nu hebben wij de volgende tekst: Op ons verzoek, tussen 12.00 en 15.00 en na 21.30 geen bezoek. Maar wilt u mij zien? Ons telefoonnummer is dan wel handig misschien... En dan ons telefoonnummer op een kaartje met een paperclip. Zo lijkt het tenminste. Is het ontwerp van het kaartje. Tijden kunnen natuurlijk nog aangepast worden, maar vriend werkt in ploegen dus als hij een vroege dienst heeft, wil hij wel op tijd op bed, vandaar.
Wij hadden geen tijden op de kaartjes. Bij de eerste "Bel, kom en bewonder", bij de tweede "Bezoek? Gezellig!" Mocht er ooit een derde kindje komen zet ik erop "Bezoek vinden we fijn, maar mag het in de kraamtijd zijn?" Hebben nu volgende week nog visite. Sowieso kwam iedereen pas laat... of we geven een kraamfeest, maar niet meer zo!