Hoi allemaal, Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger...!!Helemaal happy natuurlijk...Het is voor mij de 1ste keer,het was meteen raak. Ik ben 5 dagen geleden een klein beetje bloed verloren,maar had verder nergens anders last van zoals buikpijn ofzo.En nu verlies ik al 5 dagen elke dag wat bruine afscheiding,dit verlies ik meestal alleen bij het druk zetten van het naar het wc gaan...Ik voel me nu erg onzeker en ben bang dat het wijst op een miskraam. Herkent iemand mijn probleem en is dit normaal,laat mij het dan asjeblieft ff weten! Alvast bedankt! Groetjes N.
Hoi allemaal, Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger...!!Helemaal happy natuurlijk...Het is voor mij de 1ste keer,het was meteen raak. Ik ben 5 dagen geleden wat bloed verloren,maar had verder nergens anders last van zoals buikpijn ofzo.En nu verlies ik al 5 dagen elke dag wat bruine afscheiding...Ik voel me nu erg onzeker en ben bang dat het wijst op een miskraam. Herkent iemand mijn probleem en is dit normaal,laat mij het dan asjeblieft ff weten! Alvast bedankt! Groetjes N.
hoi, ik weet dat over bruine afscheiding de meningen verdeeld zijn.. geen bloed = goed!! maar bij mij eindigde het wel in een MK, helaas.. maar ik kreeg ook daarna erge buikpijn, tot huilens toe.. ik hoop dat bij jou alles goed gaat.!! nogmaals het gaat ook goed ondanks bruine afscheiding.. even afwachten.. hoe moeilijk het ook is.. succes!! liefs x
Meid,ik zou me niet teveel zorgen maken hoor! als je erg mocht gaan vloeien wel!ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan!
Hoe gaat het inmiddels met je? Wil je graag feliciteren met je zwangerschap dus hoop dat alles goed gaat en je kindje lekker warm blijft zitten