hoi allemaal wat mij nu is overkomen ik snap er niks van ik ben/was 7 weken zwanger en afgelopen zondag had ik een heftige bloeding waarbij ik een bloedprop verloop en even later een bloederig zakje dus ik ben zeker dat ik een miskraam heb gehad maar ik vloei niet meer en in overleg met mijn verloskundige moest ik naar het ziekenhuis voor een inwendige echo en ja hoor er zit nog een vruchtje wat overeen komt met 7 weken maar de gynecoloog kon ook niet goed zien hoe en wat ben nogal stevig gebouwd moet dus volgende weeek weer terug komen voor een 2e inwendige echo ik ben dus nog steeds zwanger ondervoorbehoud was mischien wel een tweeling of zo iets wie heeft meer info of tips hierover
Ik heb wel eens gehoord dat het zeldzame gevallen kan gebeuren dat je bij een tweeling 1 van de 2 vruchtjes verliest. Ik hoop van harte dat dat bij jou ook zo is meid!
Ditzelfde had mn zusje ook bij haar zwangerschap. bleek dat ze zwanger was van een tweeling , en kennelijk was 1 daarvan niet goed en die verloor ze. Der zoontje is inmiddels iets ouder dan 6 jaar en hartstikke gezond wens je sterkte