Hoe lang buikpijn?!

Discussie in 'Miskraam' gestart door kruimel287, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb gister rond 15.00 op mijn werk een miskraam gehad. Nu vraag ik me af hoe lang je last kan hebben van je buik/baarmoeder. De steken en krampjes zijn niet zo erg als gister, maar voelt nog wel als een heftige menstruatie/beurs/af en toe steekjes. Ik lees namelijk overal dat dit vrijwel direct erna weg moet zijn?

En dan die emoties! Pffff

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had dat nog wel wat dagen....heb er toen de huisarts voor gebeld maar die zei dat het wel normaal is...
    neem je rust hoor, meid, het is niet niks allemaal!
    sterkte! xxx

3. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Thanks tresje, valt niet mee hoor. En dan lekker leuk blijven doen op je werk :(. Zit in mijn proeftijd dus kan niet thuis blijven.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Duurt wel even die napijn!

Heel veel sterkte..enne..zou je geen last kunnen hebben van een griepje?? Dat je even thuis op de bank kan kruipen en uithuilen..neem er de tijd voor, het is niet niks!

5. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Nee ik ben maandag al "ziek" geweest omdat ik naar de vk moest, daarbij zit ik nog in mijn proeftijd van mijn nieuwe job dus beetje moeilijk.

6. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb dik 2 weken geleden een miskraam gehad en ik heb nog steeds buikpijn maar de gyn kan niks vinden. Mijn hcg is ook nog redelijk hoog dus mijn lichaam heeft er kennelijk nog een beetje moeite mee....
    Ik moet maandag weer bloed prikken. HCG is nu nog hoog in de 300

7. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Wel raar van je hcg?! Moet je eigenlijk perse laten controleren of alles weg is? Ik moet zeggen dat ik nog best veel en heftig bloedverlies heb met veel slijm en vraag me af of dat normaal is?!
    Het vruchtzakje wat ik verloor was volgens mij wel heel, maar niet gevuld met vocht zoals je overal leest op internet.

8. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ja er kan een hoop rotzooi uit je komen met een miskraam. Ik heb ongeveer 6 dagen gevloeid dus ik hoopte daarna klaar te zijn, maar helaas had ik nog hele donkere zwangerschapstesten na 2 weken en ik loop nu bij een gyn omdat mijn hcg niet leek te dalen. Ik moet nog 2 keer bloed prikken ter controle maar het lijkt uiteindelijk vanzelf goed te komen.

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Sterkte, meid, wat verdrietig.

Ik heb een week buikpijn (en rugpijn) gehad, m.n. na (lichamelijke) activiteit. Zo lang heeft ook het bloedverlies geduurd. Na die week waren de klachten verdwenen en bleef alleen vermoeidheid en al die emoties over... (voelde me door de mangel gehaald!)

10. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Het is inderdaad niet niks allemaal en dan de hele tijd die onderzoeken, bah!
    Ik vraag me af of ik me moet laten checken bij de gyn?! Dadelijk is er niet alles uit en heb ik het niet in de gaten?? Hoe weet je zelf of het "goed is gegaan"

11. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Je kan elke week een zwangerschapstest doen en als je goed voelt en die is negatief dan is er niks aan de hand. Veel vrouwen testen heel snel weer negatief.

12. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Ik heb 5 maart een controle, maar voel me al bijna weer de oude en de buikpijn is practisch weg. Nog wel veel bloedverlies, maar schijnt normaal te zijn.

Deel Deze Pagina