wel of geen miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door triesje1977, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triesje1977

7 mei 2013
    12
    0
    0
    hallo meiden
    ik ben als het goed is nu 8 weken en 2 dagen zwanger,afgelopen week voelde ik me echt zwanger,nu is het allemaal aan het wegvloeien,geen pijnlijke tepels zijn wel gevoelig maar niet zo erg meer als eerst ,.niet het gevoel van wel misselijk of niet,geen opgeblazen gevoel in de buik meer,,gisteravond met plassen wat rozig slijm verloren en vanacht n nachtmerrie gehad dat t mis zou gaan...
    gister ook al de vk gebelt omdat t me al niet lekker zat en die zei het kan dat je lichaam aan het hormoon is gewent,en je lichaam er gewoon goed op reageerd,ik had op n echo gehoopt maar nee hoor ze laten je liever in de stres zitten,,aangezien ik aankomende donderdag mn 1st echo zou hebben.
    nu heb ik geen rozige afscheiding meer maar wel zeurderig gevoel in mn buik,ik heb gewoon t gevoel dat kleintje vd week is gestopt met groeien.
    ik wacht in onzekerheid af tot de mk of tot de echo as donderdag...
    erg he zulke vk die je niet even een echo geven om te kijken of alles goed zit,,pffff nee stress is goed voor je

heeft iemand het ook wel eens gehad dat alle symptomen verdwenen bij je 8 a 9 week van de zwangerschap.
    heb wel gevoel of ik ongi moet worden..

we wachten maar af

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien eens een testje doen om te kijken hoe positief die is?

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb het helaas gehad met 7,5 week. Symptonen weg, dag later beetje bloed, dag later echo en wel een kloppend hartje gezien en ongi gevoel en nog een dag later toch de miskraam gehad.... Was toen 8 weken zwanger en had al een paar keer bruinverlies gehad.

Maar ik lees wel vaker dat het ook gewoon de goede kant op kan gaan hoor. Roze afscheiding hoeft ook niet slecht te zijn. Zelfs met bloedverlies kan het nog goed gaan.

Sterkte in deze onzekere tijd!

4. chanel20

chanel20 Lid

29 dec 2012
    39
    0
    0
    ik heb helemaal geen sypmtomen gehad en ben nog steeds zwanger

hiervoor een mk gehad en had alle symptomen eeen week na mk namen ze pas af

dus zegt niks hoor

Deel Deze Pagina