Hi, Graag wil ik wat met jullie delen en wellicht zijn er meer met dezelfde ervaring? Afgelopen maandag hadden we een 8 weken echo gepland. Helaas was hierop vrij weinig te zien Je kan het vergekijken met 5 weken ongeveer. Een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Vandaag bij de gynaecoloog geweest en die ziet een zwangerschap van 5 a 6 weken maar ik zou er 9 moeten zijn. Op basis van wat ze gezien heeft kan ze niet 100% garanderen dat het niet groeit, wij zagen ook wel echt een duidelijker vruchtzakje dan vorige week. Gelijk bloed gaan prikken voor HCG en nu woensdag weer terug voor HCG en nog een echo en dan kan ze pas meer zeggen. 21 sept eisprong en 4 okt positieve test, al was die wel heel licht. Ik wil eigenlijk geen hoop hebben want ik geloof er niet in De verloskundige heeft dit ook al aangegeven en ik snap dat hun het niet gaan weghalen als ze niet 100% zeker zijn maar nu moeten we weer wachten, m’n hoofd maakt echt overuren zo. Sorry voor mijn lange verhaal
Weghalen wordt hem zoiezo niet. Even afwachten of het vanzelf op gang komt of komt er toch een groei... indien beide niet krijg je pilletjes of je kan afwachten zelf nog.. sterkte ermee
Kleine toevoeging op mijn eerdere bericht. Zojuist ben ik gebeld door de gynaecoloog en mijn HCG is wel hoog, wat hoort bij een 5 a 6 weken zwangerschap. ze hebben dus besloten de afspraak van woensdag te annuleren en moet nu maandag terugkomen voor nieuwe bloedtest & echo. Wat een onzekerheid......