Ik ben benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn. Er wordt vaak gezegd dat het slapen na een maand of 3 beter zal gaan. Hebben jullie dat gemerkt of is het onzin?
Nou ja heel verschillend. Hij ging wel doorslapen, maar dat was ook zo weer over. Wel ging het inslapen enzo veel makkelijker, dus nu gewoon speen erin, knuffel geven en hij slaapt. Voor die 3 maanden was het alleen maar huilen met in slaap vallen.
Mijn antwoord wil je waarschijnlijk niet horen Hier ging het slapen tot 3 maanden heel goed (lees na 5 weken sliep ze 8uur achter elkaar) na die 3 maanden maakte ze er een beetje een potje van en was om de 2uur wakker omdat ze "mamahonger" had en sinds 8,5 maand gaat het weer helemaal super en slaapt ze weer netjes van 20.00 tot 07.00. Dus tjha denk dat het volledige van je kindje afhangt en je hier weinig over kan zeggen...
geen idee, ons ventje sliep na ongeveer 5 weken door vanaf de geboorte liet hij ons al 1a2 nachten door slapen. overdag sliep hij weinig
Mijn antwoord denk ik ook niet. Ze is nu bijna 11 maanden en komt nog 3 keer per nacht (en dan hebben we mazzel Vannaht was ze weer van 12 tot 2 wakker, pffff)
Volgens mij vind jullie meisje het gewoon zoooo leuk met jullie dat ze niets van de tijd met jullie wil missen en dus lekker wakker blijft Wel positief blijven he Slaapt ze bij jullie of op haar eigen kamertje?
Tussen pa en moe in. Mijn man vond het vannacht wel wat minder, die moest er om 4 uur gewoon uit. Nu was hij zo moe, dat we geen van 3en de wekker hebben gehoord en om half 6 wakker schrokken. Vond zn werkgever iets minder haha.
Het slapen ging hier met 10 weken al super goed. Van 23.00 tot 7.00 en nu zelfs al tot 8.00 uur als ik hem niet wakker maak. Hij is n wat verkouden dus wordt hij soms 's nachts wakker van het snot dat met bellen uit zijn neus komt. Zo zielig. Ik was best wel verbaasd dat Bas zo snel al doorsliep, want hij is ook nog 4 weken te vroeg geboren. Ik weet niet of het op dat punt ook wat uitmaakt. Hij slaapt overigens wel op zijn buik, want op zijn rug gaat dat echt niet. Hij is gewoon een buikslaper net als zijn moeder
mijn zoontje sliep echt door met 8.5 maand. ook al had hij met 4.5 maand geen nachtvoeding meer, hij werd toch een paar keer wakker.
Hier ging het vanaf 3 maanden bergafwaarts.. helaas! K. komt gemiddeld zowat om het uur snachts, dramatisch!
Bij 4 maanden konden we de nacht/hele vroege ochtend flessen er éindelijk af laten en bij één jaar ging hij over het algemeen de nachten zonder problemen doortukken. Dus wij hebben wel wat geduld moeten hebben. Nu slaapt hij prima, heel af en toe word hij 's nachts een keer wakker maar is dan meestal weer snel in slaap te krijgen *knock on wood*