Volgens mij calculator zou ik morgen eisprong hebben.Ik denk datik vorige maand gezien heb aan me slijm {veel en draaderig} dat ik eisprong had. Maar nu is er nog niet echt iets aan me slijm te merken??? Ik kan geen raden trekken, het plakt misschein een heel mini beetje.... Kn dit etekenen dat me eisprong later is? Of zal ik hem nu niet merken? gaat me cyclus langer duren? Ach what ever we klussen gewoon lekker verder... maar ik vroeg het me af
ik zou lekker verder klussen, en misschien heb je deze maand wel een langere cyclus. Suc6 ermee! Liefs meliske
Heb je altijd meer slijm tijdens je eisprong? Ik bedoel is dit een vast symptoom voor iedereen? Ik moet normaal vandaag mn ei krijgen, maar heb niet echt meer slijm Wel heb ik gisteren zeker tien minuten hele felle steken in mn linkerlies gehad!! Wat kan dit betekenen??
dat zou een eisprong kunnen zijn geweest. Ik voel em nooit, helaas. Doe je ook tempen? Dan weet je morgen of overmorgen ongeveer of het idd een eisprong was. Wel goed geklust? Liefs meliske
klussen als de beste,,,, geintje maar we doen gewoon lekker verder hoor... we zijn pas net bezig en we zien wel hoe het loopt. Ik ben gewoon wel benieuwd
nee moet je aan het begin van je cyclus dan pas kan je er echt van opaan. En je zit pas in je 1ste ronde? Lekker nog van genieten en tempen kan altijd nog als het over een paar rondes niet lukt. Liefs meliske
Mensen maak ik mezelf nu gek of..? Ik had normaal eergisteren mn eisprong, ik heb hem ook duidelijk gevoeld (dénk ik!) En nu heb ik weer zon steekjes in mn lies (wel minder fel dan toen bij mn 'eisprong') en vanmorgen stond ik op met zeurende krampjes in mn onderbuik en onderrug, net pre-menstruatie krampjes!! Ik zal mn ongi toch niet nu al krijgen zeker ?? Herkent iemand dit? Nuja ik ga het gewoon laten doen, als ik ze nu al krijg was mn eerste cylcus lekker kort Sorry Anniek maar ik heb verder niets voor je, zit ook met vragen Veel succes!
Het kan heel goed dat je cyclus nu iets langer duurt. Jij bent toch ook pas gestopt met de pil? Mijn 1e cyclus was 34 dagen. Voor deze cyclus heb ik een banner gemaakt voor 30 dagen (Volgens mij duurde een cyclus zo lang bij mij voor de pil). Wat mijn lichaam nu laat zien klopt met de banner. Gewoon lekker blijven klussen