buik!!!! 2de zwangerschap...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tatjana, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatjana

tatjana Actief lid

2 jan 2009
    127
    0
    0
    kregen jullie met de 2de zwangerschap een snellere dikke buik???
    en werd die ook dikker dan de vorige zwangerschap???

xxx

2. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Ik kreeg tijdens deze zwangerschap veel sneller een buik.
    Moest nu ook sneller aan de positiekleding.
    Hij is nu al groter dan de vorige buik ;). Ik dacht dat ik nu
    ook zwaarder zou zijn maar dat is niet zo:p

Groetjesss jettje

3. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Hey!

Ik ben ook zwanger van de 2e en ik draag al positiebroeken!!!
    Ik denk dat het komt door mijn darmen en omdat het de tweede is is er ook meer rek?!? Denk ik zomaar hoor.... ;)
    Het is niet zo dat mijn eigen broeken helemaal niet meer passen, maar ze zitten strak en ze zitten niet lekker meer!

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben..... :)

4. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Ja mijn buik met de 2e kwam veel sneller en werd ook een stuk groter terwijl ik uiteindelijk maar 1 kilo meer ben aangekomen dan bij de 1e zwangerschap.

Hier mijn (gips)buiken. Blauwe buik is 1e zwangerschap met 7 maanden en roze buik is 2e zwangerschap met 7.5 maand.

5. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Bij mij zag je mn buik echt al veel eerder moest al vroeg positiekleding aan. Maar in vergelijking (op dit moment) is me buik nu kleiner..

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja hier is er ook veel eerder een buik in vergelijking met de zwangerschap van Dinand. Zal even foto's opzoeken!

Deze foto is van de zwangerschap van Dinand met 11 weken en 2 dagen

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En deze foto is van deze zwangerschap met 9 weken (is wel beetje donker):

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Is toch wel duidelijk verschil zie ik nu zelf hihi:p.

9. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    je ziet zeker wel verschil ja!! :)

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook duidelijk verschil ja...

11. tatjana

tatjana Actief lid

2 jan 2009
    127
    0
    0
    hahaha....wat leuk om te lezen allemaal...
    ik begin nu ook al aan de positie broeken en niet omdat ik ze nog niet nodig heb maar omdat het idd bij mij ook gewoon allemaal niet meer lekker zit...
    ff kijken of ik een foto kan vinden van me eerste zwangerschap...

12. tatjana

tatjana Actief lid

2 jan 2009
    127
    0
    0
    hier was ik 30 weken zwanger...
    ben benieuwd wat me met de 2de te wachten staat hahaha...

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik weet nog niet of er veel verschil in gaat zitten, ik kan ook niet echt controleren of mijn buik sneller is gegroeid deze keer want heb nogal een blubberbuik overgehouden van de vorige zwangerschap! Ik voel wel dat mijn baarmoeder nu ter hoogte van de broeksknoop zit en bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik echt een buik met 20 weken.
    Hier alvast een foto van mijn vorige zwangerschap. Ik was hier bijna 40 weken zwanger.

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    En dit is mijn buik van nu met 10weken gemaakt. Dit is dus echt nog een blubberbuik en een beetje opgezet door de darmen.

15. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ten eerste: wat fijn om gescheurde buiken te zien! Klinkt misschien raar zo, maar je ziet hier vooral strakke mooie gave buiken voorbij komen. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik met 36 weken hopeloos kapotgescheurd en soms lijkt het wel alsof ik de enige ben die dat heeft...

Ten tweede: ik verbaas me erover hoe snel ik nu een echte zwangerschapsbuik krijg. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik na kerst voor het eerst last van mijn gewone kleding en nu heb ik al een buik die echt niet meer door kan gaan als 'restant' van de vorige keer (terwijl ik nu een maand korter zwanger ben met Kerst als de eerste keer).

Hoop heeeeeeeel erg dat ik niet weer zo'n hunebed word als de eerste keer en dat het me lukt de gewichtstoename wat beperkt te houden. De 20 kilo die ik destijds aan ben gekomen bestond niet helemaal uit baby en aanverwante zaken... (vooral uit chips, koekjes, chocola en niet bewegen).

Overigens merk ik het nu ook heel erg aan mijn borsten: behalve dat ze pijn doen, zijn het ook ineens van die echte zwangerschapsborsten (tja, hoe moet ik dat nou uitleggen... ziet er in ieder geval heel anders uit dan normaal).

16. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Hier valt het best mee, het is nu pas te zien eigenlijk! Maar m'n baarmoeder zit al wel boven mijn navel, dus die loopt wel voor qua groei!
    groetjes

17. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik ben nu nog meer misselijk, dus ik ben juist afgevallen. Terwijl ik bij m'n eerste zwangerschap al met een week of 8 mijn spijkerbroeken niet meer dicht kreeg. Nu zakken ze zelfs af! Maar goed, dat gaat er ongetwijfeld weer bij komen ;)

18. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    BIj de eerste zw schap duurde het voor mijn gevoel eeuwen voor ik kon showen met mijn buik ;) Ik denk pas vanaf wk 23 ofzo goed te zien. En nu, nu is er nog steeds helemaal niets te zien, nou ja ik zie een klein bolletje, maar de buitenwereld niet hoor!

Ik had wel verwacht eerder een buikje te krijgen, maar denk het niet!

19. Lolake

Lolake Actief lid

24 mei 2007
    203
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap zag je maar iets opduiken rond 20 weken. Bij deze zwangerschap was ik pas 12 weken toen ik al mijn positiekledij moest bovenhalen.
    Maar hoe vlugger ik kon 'showen' hoe liever ik het had. Buik is wel niet dikker dan bij mijn eerste.
    Je zag het dus vlugger maar kreeg toen een 'groeistop'.

20. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ja ik merk het ook duidelijk. Mijn buikje is nu al aanwezig! Bij milan duurde het wel even!

Deel Deze Pagina