Hoi, Ik heb een paar weken geleden voor ongeveer 24 euro een hele leuke tankini gekocht bij prenatal. Je kunt ook kijken bij neckermann, daar zijn ze wat goedkoper maar moet je soms een week of 2 wachten voor het geleverd wordt. groetjes en succes!
Ik heb tot nu toe nog steeds m'n gewone badpak aan....gaat nog goed! Maar idd prenatal of online bij wehkamp/neckerman
pas geleden een badpak gekocht bij de H&M, (mama) heb nooit een badpak eigenlijk, maar dit is wel een vlotte.. 19,90 koopje ook nog.
bon prix had leuke goedkope een tankini maar mijn maat was uitverkocht hihi. en verder tjah heb bij mijn eerste gewoon een badpak een paar maten groter gekocht bij de livera omdat er toen in de winter nergens badpakken te koop waren en die doe ik nu weer aan aangezien mijn tankini dus niet meer past.
Ik ook, alleen bij mij ook het broekje iets groter, ik ben buiten mijn buikje om verder ook iets dikker geworden. Bikini heb ik met afprijsstickers gekocht bij de V&D. Zo koop je nog es een ander topje of broekje als iets niet meer past. Ik geloof dat ik nog geen 20,- kwijt was! Ik heb me daarvoor rot gezocht naar leuke zwangerschapsbadkleding, maar ik vond het allemaal zo belachelijk duur voor zo'n korte periode, dat ik er al gauw klaar mee was. Ik ben niet zo gek van bestellen (ivm verzendkosten, enz.) dus dat was voor mij geen optie. Ff passen vond ik ook geen overbodige luxe. Ik heb nu een heel leuk setje waar ik heel blij mee ben.
Ik heb maanden geleden een tankini bij de Neckermann besteld, maar die is nog steeds niet geleverd. Toen ik een tijd geleden belde om te vragen waar ie bleef, zeiden ze dat hij er zeker voor eind april zou zijn (want toen ging ik met vakantie) en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Nou, daarna dus nooit meer wat gehoord en geen tankini gezien. Ik heb er zelf eentje besteld bij lingerie voor twee, maar die was niet goedkoop...
ik heb nu al een tankini maar moet wel even kijken of het broekje nu ik zwanger ben nog blijft passen
Nou ik heb een tankini besteld bij Bon prix voor 19,90 ben benieuwd hoe ie zit!! Het probleemgebied zit em bij mij namelijk bij me borsten.......zucht ben van een keurig C cupje naar E!!!!!!!! gegaan. Getverdemme jakkie!!!!!
Ik heb een hele leuke bij de prenetal gekocht! Deze bikini's zijn ook gemaakt voor meiden met iets grotere borsten zoals ik........ik had een E en ik ga nu richting de F.... eps: