Ik zou een paar teva's kopen, die zijn niet zo duur en goed. Kan hij op koudere dagen zijn andere schoenen aan.
Ja weet ik. Maar daarom moet je gewoon structureel de voeten laten meten. Bij een zaak die elektronisch meet. En de lengte en de breedte
Ik vind goede schoenen erg belangrijk en wij laten regelmatig de voeten meten, 1 keer per 6 weken, onZe Zoon heeft Indd 3 maten per jaar gehad, nu Zit hij in maat 28/29 en dit is al een tijdje nu lijkt het iets minder hard te gaan, dochter 1 a 2 maten per jaar Maar om even on topic te komen, ik persoonlijk zou nieuwe sandalen kopen, nu heb ik bij de Scapino bijv nieuwe sandalen voor zoonlief gekocht dr visser afgeprijsd voor een tientje en 2e artikel voor een euro en heb dezelfde paar sandalen in dezelfde maat ( voor als bijv een paar kapot gaat oid of nat of vies zijn dat hij naar visite schone schoenen aan kan doen ) er dus bij gekocht, voor elf euro had ik dus 2 paar sandalen van dr visser
hier hebben de meiden allebei een paar goede sandalen en met kouder weer gaan daar gewoon sokjes in. mn middelste is 2 en mn oudste is 4. zij heeft zilvergrijze en daar doe ik gewoon witte sokjes in aan als het moet. nog nooit opmerkingen over gehoord en meer meisjes in haar klas hebben dat hoor
Hier ook nog winterschoenen,hij heeft nogal moeilijke voeten en naar lang zoeken toch goede stevige zomerschoenen gevonden,kan ook prima een sokje in maar onder korte broek gaan ze zonder sokken. Het is zo'n model. Compagnucci sandalen oker geel leder - Sandalen - Online Kinderschoenen Hier wel altijd 2 paar zodat ie kan wisselen om de dag.
In een mod als dit zou ik ook rustig een sokje doen... Maar bij sandalen dus echt open neus en hak vind ik het persoonlijk geen porem... Maar dat is voor iedereen een persoonlijke keus
Ik zou een paar goede sandalen halen en evt zomer gympies. Vind goed passende schoenen wel belangrijk! En met dit weer zijn sandalen natuurlijk wel lekker, dan zijn dichte schoenen veel te warm!
Ik zou iets van goedkope gympies halen voor als het wat frisser is en water sandalen zoals teva voor met dit warme weer. Zodat je deze overal naar toe aan kan en nat mogen worden.
Hier vandaag nog laten meten en ze zit met bijna 3 jaar (nog 1,5mnd) al in maat 26.5!!! Nu zijn we vorig jaar januari gestart met het eerste paar schoentjes (toen ze net liep) en toen had ze maat 21...
Jaaa mensen, bedankt voor al jullie reacties! Maar ik ben er al uit. Binnenkort bij Scapino of Bristol sandalen of gympen halen. En dan voor de koudere zomerdagen gewoon z'n goede winterschoenen.
Dat is een goed uitgangspunt maar schoenen varieren enorm... zo heeft mijn dochter gemeten maat 26 nodig maar draagt zij schoenen variërend tussen 25 en 27 Dolcis heeft hiervoor een mooi systeempje (wat wij een keer gekocht hebben van ze) Meet voet en binnenmaat vd schoen
Ik zou gewoon lekker sandaaltjes kopen en een paar dichte zomerschoenen... Het hoeft niet duur te zijn toch.. Maar met 20-25 graden met sokken in winterschoeneb lijkt me niks.. En ga er maar niet vanuit dat schoenen die je nu koopt hij die in de winter niet aan kan.. Want of ze zullen te klein zijn.. Of kapot door t speleb
Prima idee. Hier heeft T. Stevige lenteschoenen, gympen (all stars, cadeau van oma), teva's. Sokken in sandalen mogen de kinderen zelf beslissen. Hoog optrekken van de sokken verbied ik wel M idem trouwens evenals S. Maar die van S zijn doorgevertjes
Die (binnen)schoenenmeter kun je bij Dolcis kopen? Mooi! Ik heb die wel eens in een schoenwinkel gezien en dat leek me ideaal. Meestal koop ik schoenen waarvan de zool uitneembaar is, maar dat 'lukt' niet altijd. Weet jij nog wat je ervoor betaald hebt?
Ik ben ook benieuwd. Heb kinderen die het weigeren om langer dan 3 seconden op zo'n elektronische meter te staan Mn beide kinderen hebben aardig wat schoenen. Het hoeft ook niet duur te zijn. Bij Scapino hebben ze prima schoenen van dkt Visser, die bevallen hier goed. Schoonouders sponsoren af en toe met schoenen van Brakkies of Develab, maar zelf zou ik die alleen in de uitverkoop kopen. Mn zoon heeft niet zulke grote voetjes ( 4,4 jaar en maat 27) maar dochter is nu 3 maten gegroeid in 9 maanden tijd... Zoon heeft 1 stel goede merkschoenen, een stel duurdere sneakers ( adidas, een paar goedkope canvas gympjes om buiten te spelen, een stel (nep)teva's ( zonder sokken, met vind ik echt geitenwollensok-achtig, maar goed..). Dochter heeft momenteel een stel dkt visser half hoge dichte schoenen, ballerina merkschoenen, birkenstock sandaaltjes en adidas sneakertjes.