Ok, alleen even over sokken in sandalen: doen wij gewoon hier hoor! Maar beide jongens hebben wel sandalen met dichte neus, deze: Blauwe DeveLab sandalen 5807 - Blauwe DeveLab sandalen 5807 online kopen bij Omoda Schoenen
Nou, inmiddels heb ik dus al zomerschoenen gekocht. En sokken in sandalen vind ik voor kleine kinderen prima. En crocs zijn supermakkelijk voor bijv. in de achtertuin. Kunnen ze zelf snel aan en uit doen. Super makkelijk!
Helemaal mee eens, echt geen porem! Las hier ergens dat het geen kind is van Victoria Beckham, nou en? Mag je kind er daarom niet een beetje modieus bijlopen?
ik vind het heel belangrijk dat kinderen op goede schoenen lopen, maar je kind met dit weer winterschoenen aangeven lijkt me niet handig, ook al zijn het nog zulke goede schoenen. hier hebben mn kids een paar voor netjes, een paar voor school, sandalen als het warm is, croggs voor thuis en op de camping. die voor net worden weer doorgeschoven voor school als de andere slecht worden. het zijn best veel schoenen die ze hebben maar ik koop ze verspreid en dan is het nog wel te doen. (en ik heb hele gulle schoonouders moet ik eerlijk zeggen) ik zou gewoon een paar gympies erbij kopen en als je het kan betalen een paar zomerschoenen (dichte) liefs doris
Indd!! Waarom niet gewoon blote voetjes en een paar andere schoenen voor als het wat frisser is? Kind is geen modelleke maar kan er indd wel modieus bij lopen!!
Als sommige mensen alles gelezen hebben, hebben ze kunnen lezen dat ik alles al geregeld heb (4 paar schoenen voor 125 euro), en ook hoe ik over sokken in sandalen bij kleine kinderen denk. En ik vind dus dat dat prima kan! En dan trek ik heus niet z'n sokken op tot aan z'n knieën. Zo, en nu mag dit topic wat mij betreft wel gesloten worden.
Haha mee eens!!! Niet voor jongens maar ook niet voor meisjes! Vind het echt not done. Vind dat kids er wel leuk bij mogen lopen
Ik begrijp sowieso niet dat je überhaupt overweegt geen zomerschoenen voor je kind te kopen? Goede schoenen zijn enorm belangrijk voor kindervoetjes, daar moet je gewoon nooit op xbezuinigen. En dan niet van die goedkope gympen e.d. wat niet eens leer is, of schoenen zonder goed voetbed....laat staan schoenen die te groot of te klein zjn. Mijn hemel, ik eet zelf nog liever brood met water een maand lang dan dat mijn kinderen geen goede en juist passende schoenen zouden hebben..... Oke het kost mij elke keer weer rond de Eur 100,- per paar en dat 3x per kind minimaal....maar dat heb ik met alle liefde voor ze over!