hallo dames, op dag 14 testen ik voor het eerst positief met een ovulatie test, ik ga uit van mn eisprong, de dagen erna blijft de test ook nog positief, mn vriendin zij doe even een zwangerschapstest want ik vind je ovutesten wel lang positief blijven.. gisteren deed ik dus een zwangerschapstest (blauwe) die gaf binnen de tijd een streepje, ik dacht misschien reageert hij nog wel op de eisprong van afgelopen donderdag.. vandaag deed ik er maar dan nog eentje en die was duidelijker dan gisteren.. een zwangerschap lijkt me onmogelijk. dan had ik dus al een ei -+ 10/14 dagen geleden moeten hebben.. direct naar mijn menstruatie. maar dat een zwangerschapstest nu nog positief is op een ei van donderdag is toch ook vreemd?
Ik vind het streepje toch wel erg duidelijk hoor. Ik kan me niet voorstellen dat dit een reactie op je eisprong is. Het is een sensitest, toch? Ik zeg zwanger!
ik heb van dag 1 tot dag 4/5 mijn menstruatie gehad vandaag is dag 18 als ik dan reken dat ik nu 14 dagen na mijn ei zou zitten betekend dit dat is een ei op dag 4 heb gehad, maar toen was ik ongesteld en heb ik dus ook geen gemeenschap gehad ik denk dat ik voor het eerst op dinsdag gemeenschap heb gehad en dit was dag 6 dus dat lijkt me vreemd. niet onmogelijk maar wel heeel vreemd
K denk het zelfde als nana. Ik zou wel nu elke dag vam bijde een testje doen. Of een andere zwangerschapstest. Als daar ook een streepje op komt zou het wel is raak kunnen zijn.
daar heb je gelijk in alleen ik vergelijk altijd (moet ik niet doen) met mn andere 2 zwangerschappen daar teste ik pas -+ 2 dagen na nod een licht streepje zoals dit dus ik bereken dan van mn zelf dat ik pas zo streepje zou kunnen hebben op min dag 14 na dpo maarja elke zwangerschap en elk hcg verloop is natuurlijk anders
bedankt dames ik heb vanochtend een kv testje gedaan en daar kwam ook binnen de tijd een heel licht streepje een foto ervan maken is moeilijk maar in het echt is hij duidelijk te zien ik heb aan het eind van de middag een bel afspraak met de gyn
Ik een paar dagen na mn ongesteldheid vruchtbaarslijm...dys kan wel degelijk...nu bijna 17 weken zwanger
bedankt dames, maar ik kan pas blij zijn als ik zeker weet dat dit voor nu kwa hcg goed zit (als de testen oplopen) ik kan er nog niet bij met mn verstand omdat het me onmogelijk lijkt dat ik zwanger ben.. haha ik heb de gyn gebeld die zij dat ik 2 weken moest afwachten en dan opnieuw een test moet doen maarja ik ga geen 2 weken wachten haha
de gyns zijn altijd afwachtend, heel irritant soms. Je bent gewoon zwanger hoor, gewoon een vroeg ei gefeliciteerd.....