Ik heb nog nooit een echo gehad(zit er nu wel aan tekomen!) maar heb hier al een paar "genante" echo verhalen gelezen en ben benieuwd naar meer van die verhalen! Zo weet ik dat een vriendin van me erg onzeker was over haar "kapsel" daar beneden volle bos, streepje kaal haha dat ze tijdens de echo(inwendig) vroeg of het niet in de weg zat haha! Had nogal last van de zenuwen. Mocht ik ook genante echo/onderzoek verhalen krijgen zet ik ze er natuurlijk ook bij! Gewoon om ff je gedachten te verzetten haha!
LOL Nog geen genant verhaal gehad, maar dat van je vriendin zijn denk ik pure zenuwen geweest.. haha.
Ik weet alleen dat ik me enorm schaamde bij de laatste inwendige echo Dacht een vrouwenlijke Gyne te hebben...was ook zo maar zij was mijn baarmoeder kwijt terwijl 2 weken ervoor mn baarmoeder met vruchtzakje er nog was.... Daar kreeg ik toch een mannelijke Gyne die ik helemaal niet kende heb daar al zo´n hekel aan een onbekende mannelijke gyne die is even gaat gluren moest ik nog in zo´n stoel met van die beugels pfff lig je daar met alles open voor de neus van een vreemde vent
Ik heb de laatste tijd, vanwege een MA, nogal wat inwendige echo's gehad, waarbij ik idd steeds in die beugels lag te hangen. Toen alles een beetje tot rust kwam en ik een echo bij nacontrole had, keek ik ineens naar mijn benen en dacht: Zo, jemig, die mogen ook wel weer eens geschoren worden Ik doe momenteel niet onder voor een gemiddelde man, met de hoeveelheid haar die er op dit moment op m'n benen zit Dat valt dan zo op, als je benen in die beugels hangen...
Whoehaha, geweldig! Een kind dat met de baarmoeder aan de wandel is gegaan Hier niks genants meegemaakt gelukkig, nog niet althans maar ik verwacht ook geen inwendige echo's meer. Ik heb er eentje gehad, en het enige wat ik jammer vond is dat ik dit niet wist van te voren en het fijner had gevonden als dat wel zo was, dan had ik me nog even extra kunnen opfrissen
Tijdens mijn inwendige echo ook niet echt genante dingen meegemaakt, was er min of meer al vanuit gegaan dat de eerste inwendig zou zijn...dus had gewoon alles netjes geschoren, zoals ik het altijd scheer Alleen mn vriend kreeg een beetje een kleur toen ik na afloop zachtjes zei "nat ben ik nu in ieder geval wel"
Ach als je er bij voorbaat van uitgaat dat het inwendig zal zijn, dan kun je je toch voorbereiden? Vooraf de boel scheren en opfrissen, schone onderbroek aan etc. Doe een tuniekje oid aan, dan voel je je ook niet zo "naakt". Dan hoef je je ook niet te schamen of je druk te maken over hoe het er daar onder uitziet?! Hier in Duitsland zijn de eerste echo's sowieso inwendig (beginnen al direct met hele vroege echo's hoor, vanaf 6+4 al gehad) en er wordt bij iedere controle de baarmoedermond gecontroleerd.... Dus ik zit iedere vier weken met mn benen in de beugels en vanaf nu iedere twee weken zelfs. Heb trouwens wel een vrouwelijke arts. Maar ook bij de nekplooimeting uiteindelijk een inwendige echo gehad omdat frummel niet goed wilde mee werken. En dat was een man. Moet zeggen ik heb er inmiddels niet echt moeite meer mee hoor. Ze kijken meerdere malen per dag tegen "dozen" aan... voor hen is het net zo normaal als een bakkie koffie tanken
haha grappig om dit zo te lezen! Ik denk dat ik me ook voor elk onderzoek toch ook wel zou opfrissen enzo al is het maar voor je eigen gevoel! heb eens een gyn gesproken en die vertelde dat ze best wel veel onfrisse dames te behandelen krijgt maar daar raak je aan gewend zei ze!
Hahaha... Ik wist van te voren ook dat ik een inwendige echo kreeg... Van te voren dus ook rekening mee gehouden...want ik zag er ook wat tegenop. Had een jurkje aan dus ik hoefde alleen legging en ondergoed uit te doen dus ik voelde me niet ''zo'' bloot. Toch voel je je wat ongemakkelijk... maar ach ze kijken even zodat ze dat ding wel op de goede plek inbrengen ... en dan kijken ze er niet meer naar om. Mijn man had ik verteld hoe het zou gaan...hij zei al... ik ga wel mee hahahahah. Eenmaal toen ze dat condoom eromheen deed (om dat echo ding) keek mijn man even met grote ogen. Na de tijd zei hij, ik dacht echt van poehh moet die hele staaf erin?? hahaha.
Hahaha, ja, die hele staaf en dan laten ze los... Duh, mannen! Dat ding is natuurlijk zo lang om 'm ook nog vast te kunnen houden,
Sorry, maar de baarmoeder kwijt???? Ik heb tijdens mijn zwangerschap ontelbare inwendige en uitwendige onderzoeken gehad, op gegeven moment boeide het me niet meer hahaha. Toen ik in het ac.zkh lag moest ik 2x per week een inwendige echo, en 1 keer heeft een groep studenten meegekeken. Tja, die moesten het ook leren, en een drieling in de buik zie je ook niet elke dag. Of ze mee mochten kijken? Tja, er hebben inmiddels zoveel mensen daarbeneden gekeken dat het een beetje openbaar bezit was geworden. Het was een hele gezellige echo
en ze zullen er inderdaad echt geen seksuele dingen bij denken....net zoals het voor mij de normaalste zaak van de wereld is dat ik ook geslachtsdelen van mannen ( en vrouwen ) was tijdens mijn werk dan denk ik daar ook echt niet bij na
Hahha dat laatste had hij ook wel door hoor ... maar dat ding was gewoon ontzettend lang en ging maar voor een klein gedeelte erin ..