Wel of geen ontslag nemen

Discussie in 'De lounge' gestart door Ditjedatje, 29 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als he nu niet op je plek zit en er ongelukkig van wordt zit er maar 1ding op en dat is vertrekken. Of dit nu wel iets wordt kan je niet voorspellen maar het zal waarschijnlijk beter zijn als waar je nu zit.

Je huidige werk zal niet veranderen.

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik lees eigenlijk vooral dat je iets anders wil, maar bang bent voor die stap. Ga ervoor!

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Als je bij het andere werk ook zekerheid hebt zou ik switchen.
    Ontslag nemen is gewoon niet leuk en dat je angst hebt voor dat gesprek begrijp ik maar he,... hoelang duurt dat gesprek? 10 minuten? Halfuur? En dan heb je het gesprek gehad he. :)
    En een halfuur reistijd is heerlijk! Even omschakelen van thuis naar werk of werk naar thuis, kop leegmaken, muziek op. Van mij mag het soms nog langer duren want er staan nog leuke liedjes klaar op de radio :D

4. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik heb juist toevallig mijn eerste bereikbaarheidsdienst gehad twee weken geleden, man wat een stress! En dan heen ik er maximaal 3 per jaar van 1 week! 20 minuten extra reistijd... ik zou het wel weten. Moet je ff goed over nadenken dat als je vrij bent, je ook echt vrij bent! Niet op die telefoon hoeft te letten... je hebt voor jezelf de beslissing al genomen, volgens mij gewoon last van koud water vrees!

5. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Misschien een beetje laat om dit te typen, maar je zou ook met je huidige werkgever in gesprek kunnne gaan over het 24 uur per de bereikbaar zijn, terwijl je maar 24 uur werkt. Lijkt me niet geheel zoals het hoort. En ja, als hij het altijd doet, mooi makkelijk voor de werkgever. Maar zonder jou moet de tent ook draaien toch?

Ik ben werk zelf ook in de ambulante begeleider dus mocht je daar nog specifieke vragen over hebben, laat maar weten.

Wil je iig waarschuwen voor groener gras 🙈

Deel Deze Pagina