Ik moet het even van me af schrijven dames. Ik word echt gek van mezelf! Ik ben er zo veel mee bezig. Mijn vriend wordt helemaal gestoord van me. Ik had vorige maand besloten om me er niet meer druk over te maken en het gewoon op z'n beloop zou laten. We zien wel wanneer het komt. Maar ik kan het niet. Ik zit iedere dag op internet en op dit (hele leuke) forum Het lijkt wel alsof ik aan niks anders meer kan denken. Zelfs tijdens het douchen denk ik over leuke babynamen na. Ik heb vanmorgen een knal ovulatietest gehad En ik heb ovulatie pijn gevoelt. Dus ik weer in de stress. Zal het dan nu zo zijn?! En moet ik sommige dingen al laten? Zoals rauw vlees eten enzo. Het gaat maar door en door in mijn hoofd. Ik wordt er letterlijk moe van. Ben ik nou zo raar of herkenen jullie je hier ook in? Dit forum is echt verslavend Ik kan pas over 2 weken testen. Dus dit worden hele leuke weken...
Tja als de wens er eenmaal is dan is die er. Maar ik zou wel echt proberen iets afstand te nemen dat je niet doorslaat (niet negatief bedoeld). Je zit in ronde 3 meis. Geniet lekker van elkaar, leef je leven en ontspan. Geloof me, makkelijker gezegd dan gedaan, maar mocht je de pech hebben dat het langer gaat duren dan heb je dat nog hard nodig. Natuurlijk mag je gezond eten etc, maar niet alles al om gaan gooien. Het kan zelfs zijn dat je je zelf tegenwerkt door zo er mee bezig te zijn. He staat er misschien een beetje raar, maar ik bedoel het goed natuurlijk en hoop dat het heel snel raak mag zijn!
Ja je hebt gelijk... Ik weet het ook wel, en ik probeer er dan ook niet vanuit te gaan dat het nu al raak is. Maar toch kan ik het maar moeilijk van me af zetten. Ik ga mijn best doen
Is echt heel begrijpelijk, geloof me. Ook ik heb echt die momenten gehad dat ik zenuwachtig door het huis liep te stuiteren. De wens is er gewoon en die zet je natuurlijk niet zomaar even "uit".
Het is ook echt spannend he? Probeer afleiding te zoeken, al is dat soms moeilijk hoor. Ik vind vooral die dagen na de eisprong erg spannend.... bij elk dingentje wat je voelt denk ik.. zou het?
Ja dat denk ik dan ook. Ik zit nu al uit te rekenen wanneer de innesteling eventueel zou plaats vinden en ik hoop natuurlijk dat ik dan iets voel. En moet ik nu om de dag sex hebben of iedere dag? Ik durf geen dag over te slaan nu, haha
Wij zitten ook in ronde 3 momenteel en mijn cyclus is al mooi regelmatig aan het worden, heb vandaag ook echt ovulatiepijntjes dus vanavond maar klussen . Ik was er de 1ste ronde overdreven veel mee bezig en voelde ook echt van alles. Ronde 2 hebben we niet eens geklust omdat we een nieuwe woning hadden en daar continu mee bezig waren en deze ronde gaan we weer verder voor een beebje. Teveel ermee bezig zijn is niet goed want dan krijg je misschien op een gegeven moment ook woorden met je vriend en dat is zonde. Doe gewoon genieten van elkaar en hou in je achterhoofd dat het gemiddeld een jaar duurt dus dat je nog niet eens op een kwart daarvan zit. Zo doe ik dat ook ander stuiter ik hier steeds door het huis bij elk pijntje en ga ik me van alles in mijn hoofd halen
je moet beetje loslaten ik had na ook teveel mee bezig te zijn gezegd ik ga er niet meer mee bezig zijn. Ik dacht er wel over na en zocht ook wel dingen op internet maar toch veel minder en het was raak
Ja dat is wel het beste, gewoon afleiding zoeken en realistisch zijn. Het duurt idd gemiddeld een jaar. Bij mijn eerste was het de 2de ronde al raak. Dus dan hoopte ik dat dat nu weer zo zou zijn. Nu ik weet dat mijn ei er aankomt of er al is wordt het ook wel erger moet zeggen. Ik ben er nu wel meer mee bezig. Ik denk dat het over een paar dagen al wat rustiger is in mijn hoofd. Atans, dat hoop ik
kan me voorstellen dat als het bij je eerste al bij 2 x raak was, dat je dan hoopt dat het nu weer zo snel lukt... lijkt me dan tegen vallen als dat niet zo is... Maar las op de site van een verloskundige dat de 70 procent binnen een half jaar zwanger is. Daar heb ik me maar op in gesteld... bij mijn eerste was het de 6e ronde raak. Wanneer heb jij je ei? Ik over een dag of 7... spannend!
Ik heb nu mijn ei! Dus ik weet wat ik straks ga doen! Haha We waren vanavond uiteten, en het tafeltje achter ons had een baby'tje mee. Zo lief!!! Dus mijn eierstokken wapperen nog meer Ik kan 16 juli een zwangerschapstest doen. Ik hoop het echt. Het lijkt ook wel alsof die wens steeds sterker wordt.
ja ik heb dat ook, mijn man zei; pfff ik vind dat je nou wel een beetje doorslaat hoor!! En dat alleen omdat ik ging kijken hoe het zat met mijn afscheiding Ik kan het ook niet uitzetten en heb daarom besloten om me aan te melden op deze pagina, zodat ik er met andere mensen over kan praten die het WEL begrijpen
Ik ken het gevoel. Bij onze was de eerste ook raak in ronde 1. Toen ging ik erin met het idee dat het minimaal een jaar ging duren. Nu zijn we voor een tweede bezig en ik dacht dat doen we wel 'even'. Nou mooi niet! Inmiddels al heel wat frustraties en een vmk verder. Heb nu besloten om het los te laten. Geen ovu testen meer en hopen op een souveniertje van de vakantie Het komt vast goed.
Ik herken het heel erg, zit nu zelf in ronde twee. Ben wel veel rustiger dan in ronde 1, maar er niet meebezig zijn lukt amper. Terwijl ik er niet eens meebezig wil zijn. Ik kan de uitknop nergens vinden.....