Wel of geen pakjes met voetjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door canisi27, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik vond ze juist wel handig. Als het pakje passend is, dus niet te groot, blijft alles goed zitten. Geen gedoe met truitjes elke keer omhoog met tillen/vasthouden, losse sokken gaan elke keer uit.

2. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    ik vond het ook heerlijke pakjes... stond ook enorm leuk, ik dee in het begin ook extra sokjes over de voetjes heen omdat Dani nogal erg klein was toen hij geboren was dus de kleertjes veel ste groot hhahaha...

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb ook helemaal geen pakjes aan een stuk zeg maar. Alles los shirtje met broekje. Ik heb vanalles en nog wat liggen. Hema, H&M, enkele C&A, Prenatal, Noppies, Esprit, Villa Happ, Wibra, Zeeman. Als je een beetje zoekt kun je hele leuke betaalbare spulletjes uithalen. Zeker bij de wibra en zeeman kun je al voor 4 euro per setje slagen, maar ze hebben niet altijd leuke dingen.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb 2 broekjes met sokjes gehad en al na de eerste keer aan vond ik het 1 ellende. Zoals al geschreven wordt; de voetjes verdwijnen ergens in de pijp en dan zit het voor geen meter meer. Mijn moeder heeft ze er afgehaald en omgezoomd en nu is het een gewoon broekje ;)

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik ben niet van de hele pakjes met voetjes, maar wel van de hele pakjes zonder voetjes, maar dan moeten ze wel een beetje stoer zijn, zie hier ons mannetje in zo'n pakje:

Bekijk bijlage 154046

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik vond broekjes met sokjes vreselijk. Bleef niet goed zitten, zakte af.

Pakjes vond ik ook wel leuk, maar dan inderdaad niet met van die ouderwetse stofje etc.

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik vond het alleen bij pyama's wel makkelijk in het begin, was wel makkelijk alleen zo'n pakje en een romper aan. Maar zoals al veel mensen schreven, ze tillen de beentjes op en dan zit het voor geen meter meer. Of wriemelen idd 2 benen in 1 broekspijp..

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Een heel pakje zonder voetjes vond ik erg makkelijk als pyama.

Met voetjes vond ik niks.

@sandra, wat een super leuk setje heeft hij aan.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik had er drie van en Mira past er echt niet in. Bij haar maat zijn haar benen te lang voor het pakje en bij een maatje groter is de bovenkant weer te groot. Dus ik heb er niets aan.

10. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Pakjes met voetjes werkte hier niet, ze heeft lange benen en paste daar niet goed in. Verhoudingen bij die pakjes kloppen vaak voor geen meter. Pakjes zonder voetjes...dat zag er niet uit. Die dingen kwamen maar tot halverwege haar beentjes! Was echt geen gezicht. Op zich, als ze wel gepast hadden was het wel fijn geweest, je hebt er die je gewoon aan de voorkant met drukknoopjes helemaal open kunt maken, dus met verschonen wel handig. Maar omdat het hier dus voor geen meter paste nauwelijks aangehad en niet meer gekocht.

11. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Vreselijk die ondingen. vooral met het verschonen van je beeb. Alles weer loshalen van onder en weer vastknopen daarna. gelukkig heb ik er ook niet veel gekregen want vond ze niet prettig

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Vond ze ook vreselijk. De pijpjes zijn altijd te kort, met als gevolg dat het kruis op haar knieën zat. Ondingen, en nog lelijk ook. En er zijn zat goede sokken en slofjes die wel blijven zitten hoor.
    Bijvoorbeeld kniekousjes van de hema.

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Vondt die pakjes altijd zooo schattig maar ook absoluut niet handig! Mijn meissie trok altijd dr beentjes op en dan bleven haar voetjes niet in die sokjes zitten..

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik vond het op mijn werk ook altijd ondingen zelf vind ik ze lelijk dus heb ik ze niet gekocht. Wel een pakje aan 1 stuk zonder voetje. Een stoere in maat 44i vond ik wel leuk.

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    vreselijk ze zitten steeds met 2 benen in 1 gat hier lekker losse broekjes met shirtje

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik had zelf 2 van die pakjes gekocht maar later toen ik hier op zp las dat het onhandig is niet meer gekocht. Alleen gister toen ik ging winkelen kwam ik dus toevallig bij een kennis in de winkel terecht en die verkocht allemaal van dat soort pakjes en toen vroeg ze of ik die had en of wou, ik zei nee die pakjes zijn toch heel erg onhandig , zegt ze nee dit zijn juist handige pakjes , maar heb ze toch niet gekocht !

17. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen, maar reageer even op de beginvraag.
    Ik vond ze erg schattig en redelijk handig. Heb zowel pakjes en broekjes met als zonder voetjes gehad.

Sokjes vond ik een ramp; niets bleef zitten en vaak waren ze te klein. Wat wel aardig ging waren écht lange sokken (hema bijvoorbeeld) en die over het broekje heen, maar dat zag er soms nogal stom uit, m.n. bij een wijder broekje. Bij mij hadden ze meestal of zo'n pakje-met-voetjes aan, of blote voeten.

Ik deed juist vaak een slofje over die pakjes heen, dan bleven de voetjes van het pakje beter zitten.
    Ik had één los broekje met voetjes, dat zat echt heel erg slecht. Vond ik geen aanrader. Maar mijn kindjes hadden ook errug grote voeten.

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    pakjes met voetjes zijn onhandig en nog lelijk ook;)
    ik heb een paar van die pakjes gekregen, maar ze trok de benen omhoog en dan waar de voetjes in horen dat is leeg. ziet er niet uit.

sokjes van de kruidvat blijven beter zitten. en je hebt nu bij de babywinkels iets te koop waardoor de sokjes niet meer uitvallen! je doet het om de sok heen en je bent klaar, niks geen sokken rapen.

sock on heet het geloof ik

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.164
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind ze niet mooi, maar vooral in de draagdoek wel erg handig! Geen blote en koude onderbeentjes. Bovendien zit je er niet mee dat je steeds sokken kwijt bent. ;)

20. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind ze wel handig! Mijn dochter trekt altijd haar sokken uit, dus die broekjes en pakjes met voetjes eraan vond ik echt een oplossing!

Deel Deze Pagina