Wij hadden ze wel (gekregen) en ik was er helemaal verliefd op De kraamhulp deed extra sokjes over zijn voeten, zodat hij zijn voeten er niet uit kon trekken en dat werkte prima. Je moet alleen wel goed zorgen dat je een pakje hebt met genoeg openings-mogelijkheden! We hebben er eentje gekregen die alleen maar bij de schouders open kon...?? Dat is dus heeeeeel onhandig en die hebben we hem maar 1 keer aangedaan voor de foto Als er langs heel de beentjes drukkertjes zitten, vind ik het wel erg handig.
ik vond ze idd erg leuk staan maar giga onhandig!!! en nog ff een tip, die pakjes zonder voetjes hebben ze ook bij de Zeeman! helemaal niet duur en goede kwaliteit! en ook hier veel sokjes van Bambino en Prenetal!
Nog even een tip voor de pakjes met voetjes: doe van die kleine haarelastiekjes om de enkeltjes heen. Uiteraard niet te strak en alleen de eerste maanden want ze moeten ze niet te pakken kunnen krijgen natuurlijk. Werkte hier perfect! xx
hier 1 keer aangehad, Collin heeft korte beentjes en voetjes verdwenen helemaal in die broek. Bovendien zag Collin er niet echt babyachtig uit, hij was gelijk al een "klein mannetje" die nieuwsgierig om zich heen keek wat er te koop was in de wereld (en nu is het een lange darm )
Hier in het begin wel eens een pakje aangehad met voetjes.. maar eigenlijk heeft het nooit goed gezeten ons mannetje heeft echt te lange benen waardoor het echt niet gaat passen, hij kan dan namelijk zijn benen niet meer strekken en dat kan toch niet echt de bedoeling zijn
Ik vond ze ook erg onhandig, en daarbij ook lelijk staan...hier dus geen sokbroekjes of pakjes met broek en sok eraanvast...
Ik vond ze juist heel praktisch. Idd moeten ze wel open kunnen aan de onderkant. Ties droeg ze alleen tot maat 56 en daarna niet meer. Het zit comfortabel en ze raken geen sokken kwijt.
Ik vond ze verschrikkelijk. dingen bleven nooit goed zitten omdat er wel wat gesparteld wordt met de voetjes en beentjes, gevolg: 2 benen in 1 pijp
Ik heb er zelf ook 3. Die tip met die elastiekjes die iemand hier gaf heb ik mijn schoonzus ook zien doen. In het ergste geval knip ik er de voetjes wel vanaf (van het pakje, niet de baby ) en zoom het om met of zonder elastiek erin, dat bekijk ik dan wel weer even. Ik vind de pakjes zelf te leuk om niet te gebruiken.
ik zou geen pakjes met voetjes doen. mijn mannetje is heel klein kan maat 50 net aan, maar die pakjes met voetjes kan hij nu aan niet kwa maat maar wel kwa voeten!! dus zou het niet kopen of heel weinig ervan.