drie weken geleden had mijn dochter van 4 een blaasontsteking, een antibioticakuur gekregen, twee dagen later was ze weer ziek waarschijnlijk griep vrij hoge koorts voor haar doen heeft nooit griep gehad 39.8 en oorontsteking dit is goed een week over en nu heeft ze weer buikgriep. dit kan toch niet goed zijn. Wat moet ik nu?
Ze heeft van het een een verminderde weerstand, waardoor ze zo in het ander valt. Vatbaar, sneller dan anders. Misschien wat extra vitamines, echinea force of iets?
Elise heeft echt het hele begin van 2013 gekwakkeld, zo erg dat we , toen we in juni op vakantie waren in Italie nog naar de dokter moesten omdat ze oogontstekingen had en ene hoest die alleen maar erger werd. Ze was uitgeput aan het einde van de vakantie. Sinds augustus aan de echinaforce junior 2 keer per dag 1 en ze heeft alleen een lichte buikgriep gehad en ik ben vaker ziek dan haar. Ze gaat 2 keer per week naar de peuter en een dag naar de GO dus virusjes genoeg. Ik zweer erbij. Ze krijgt nu dagrelijks 2 keer optimax multi, 1 echinaforce junior met vit C en 1 echinaforce zonder vitamine C
ze krijgt van mij al dagelijks vitamines bij, doen we al heel lang. Ze heeft geen diarree, en ook niet meer gebraakt maar eet minimaal en nu zegt ze het is over en wilt ze naar school al twijfel ik daar over, ze is niet een kind wat klaagt als ze ergens last van heeft dat maakt het dan weer moeilijk, ik weet het niet moet ik haar laten gaan of nog een dagje thuis laten
Als ze steeds ziek is, zou ik haar eens lekker wat langer thuis houden. Even bijkomen... En idd aan de echinaeforce! Ben ik hier, na al het gekwakkel en verminderde weerstand ook mee gestart.
Lastig he. Hier ook een dochter die geregeld ziek is. Is echt per persoon verschillend. Zo ben ik ook vaker ziek en mijn man en zoontje minder vaak. Dochter is vorige winter in 3 maanden tijd 4x ziek geweest.. Terwijl ze toch 'al' 5 was en een kindje is wat ook naar de creche is gegaan dus ik dacht dat ze het ergste wel gehad zou hebben. Ik hoop dat ze deze winter beter doorkomt. Hoewel ze afgelopen weekend al ziek is geweest (koorts, buikpijn, spugen, hoofdpijn) en nu begint te hoesten en klagen over keelpijn.. Extra vitamines doen wij ook. Ze eet gezond en sport, speelt buiten, krijgt extra vitamines, eet veel fruit.. Tja, het is nou eenmaal zo ben ik bang.