Ondanks Utrogestan, toch duidelijke zwangerschapssymptomen?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mpo, Dec 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Wie van jullie gebruikte Utrogestan, maar merkte ondanks dat spul toch duidelijk dat je zwanger was?

Of is er echt geen peil op te trekken?

Ik vraag hiernaar omdat ik de eerste week tijdens het gebruik van Utro wel redelijk last had van bijwerkingen. Na een week ging het weg, voelde totaal niks. Maar sinds gisteren word ik misselijk door eten (wat het ook is) en ben ik steeds moe... vandaag 12 dpo trouwens.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen! :)

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Er is echt geen peil op te trekken vrees ik. Na 5 icsi's en 10 terugplaatsingen kan ik mezelf wel een symptomen expert noemen en er was bij mij echt niks van te zeggen.

Voor jou hoop ik (ieder lichaam is ook anders) dat het iets goeds betekent! Wanneer mag je testen?

3. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Ja daar was ik al bang voor :D
    Ik zeg ook steeds tegen mezelf 'laat je niet gek maken' maar ja...dat werkt toch niet, haha.

Vrijdag nod. Ik probeer te wachten met testen tot iig zaterdagochtend.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Volgens mij is er geen peil op te trekken; sluit me aan bij Hooverphonic.
    Het lijf is raar en kan verschillend reageren op hormonen; hangt van de vorm van de dag af, van de hoeveelheid en welke zwangerschap, welke periode in de cyclus etc.

Weet wel dat utrogestan op zich niet zwangerschapsverschijnselen moet verbergen of verergeren.

5. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was op zich niet zo moe van de Utrogestan. Maar na ruim een week na de terugplaatsing was ik zó moe! Ik heb me op het werk eens naar huis laten brengen, was aan het janken zo moe... en de dag erop ging ik bruidsjurk shoppen voor en met mijn schoonzusje. Nou, wederom mij zo leeggetrokken voelen en moe, moe, moe... ik heb toen flink bijgetankt d.m.v. slapen op de bank. Toen begonnen ook mijn borsten al zo te groeien.

Dus ik zeg: het kan. Maar je kan het ook zo voelen omdat je denkt dat het raak kan zijn. Gek genoeg bleef ik volhouden dat het de Utrogestan was. ;)

6. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ikzelf heb de ene maand wel last van bijwerkingen en het gevoel zwanger te zijn en de andere x weer totaal niet, valt werkelijk geen peil op te trekken! Enige zekerheid is over een paar daagjes een testje wagen! Succes!
    Ben overgens nog niet zwanger geworden sinds het gebruik van de utrogestan.

7. Hooverphonic

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Jeetje wat spannend!! Hier draaien de duiemn hoor

8. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Bedankt voor jullie reacties :).
    Thnx Hooverphonic!

We gaan het zien...ik wil mezelf geen valse hoop aanpraten maar het is zo moeilijk!! Eten smaakt me sinds 2 dagen ook niet meer, heb totaal geen trek. Ben al 1,5 kilo afgevallen in een paar dagen. Op zich is dat niet heel erg, haha :p.

Fingers crossed!

9. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Gisteravond toen we naar bed gingen, ging ik naar de wc en toen was er redelijk veel helderrood bloed. Dus ik dacht game over, maar had geen krampen.
    Vannacht werd ik wakker van een zeurende buikpijn en een stekende pijn op één specifieke plek in mijn bm. Ik naar de wc, weer redelijk veel helderrood bloed. Maar nu...is er niks meer te zien, heb ook geen buikpijn oid meer. Dit kan toch geen innesteling zijn??

Ik was er vanuit gegaan dat ik ongesteld was. Dus heb vanmorgen geen Utro meer ingedaan en heb het doosje ook niet meegenomen naar mijn werk.

Ik twijfel nu zo erg!!

10. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Een innesteling gaat volgens mij niet gepaard met heel veel rood bloedverlies. Dus ik ben bang dat het een voorbode van je menstruatie is. Anders toch een zwangerschapstest doen? Succes!

11. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Geen verstand van mpo maar hoop dat het positief is voor je!

12. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Er is helaas geen peil op te trekken en de enigste zekerheid of je zwanger bent krijg je met een test (hoewel ik zelfs bij een positieve test nog twijfelde, gezien hij pas na 5 min een streep liet zien). Maar hier juist alle maanden flink bijwerkingen gehad door alle hormonen en in de maand dat het raak was juist minder. Je kan wel licht bloedverlies hebben en zwanger zijn. Maar het kan ook even duren voordat je ongesteld wordt door de utro.

13. Hooverphonic

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    En mpo al meer nieuws? Toch een testje gedaan?

14. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Eey, ja gisteren nog een test gedaan...negatief! Iig duidelijkheid ;).
    Gisteravond kwam mijn menstruatie ook echt goed op gang.

15. Hooverphonic

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Mmmmm balen hoor. Sterkte ermee

Share This Page