Voor iedereen die net als mij test verslaafd is.. dan is dit wel een hele mooie actie!!! https://www.opisopvoordeelshop.nl/predictor-zwangerschapstest-2st-earlyexpress-1-min
Ik zou ze haast gaan kopen voor die prijs, zelfs al ben ik volledig a/d pil en willen we niet nog meer kindjes
Hahaha nou geloof me... hier komt er echt geen kindje meer bij. A) ik ben al 39 en dat vind ik zelf te oud en B) gelijk het grootste euvel......het is hier al zo enorm druk in huis! Mocht er onverhoopt toch een groot (ongeloof) wonder gebeuren en er komt een uk dwars door de pil heen, so be it, maar ik denk dat je me eerst moet reanimeren
Mocht je toevallig naar 1 van de filialen in Haarlem gaan, dan wil ze wel voor je apart leggen als je wil! Geldt natuurlijk ook voor andere leden
HAHAHAH zelfs ik dacht net; oh misschien maar alvast bestellen voor als we ooit voor een derde gaan. (ben dus nog zwanger van de tweede...) Terwijl we niet eens weten of we voor een derde willen gaan ooit...
Ik heb zo'n vermoede dat ze zo goedkoop zijn in verband met de houdbaarheid. Maar aangezien we hier onhoudbare testdrang hebben zijn ze vast op voor dat gebeurt