Ik wil een boxkleed van snoozebaby kopen, waarschijnlijk de storm grey. Wie heeft hem? En hoe bevalt deze. Vinden jullie hem dik voor een boxkleed? Blijft deze na het wassen mooi en net zo dik?
Ooh jeej dat zou zonde zijn idd. Misschien nog even verder zoeken naar een andere. Iemand een aanrader? Hij moet een beetje neutraal zijn.
Ik heb ook de grijze van snoozebaby. Vond hem zo leuk maar heb hem nog niet gebruikt dus kan je verder geen ervaringsverhaal geven
Het boxkleed van Baby's only vindt ik een aanrader. Ik heb zelf de Stoer variant. Hij is dik genoeg en blijft mooi.
Mooi boxkleed Ben er erg tevreden over. Dat van het pillen heb ik nog niet en toch al wel een paar keer gewassen.
De grijze En het boxkleed blijft prima liggen. Net zo goed als ieder ander boxkleed, denk ik. Ik heb er nog wel een boxmatras onder.
Ik heb ook het grijze boxkleed van snoozebaby. Dit kleed ligt inmiddels voor spruit nummer 2 in de box, dus het is al heel wat keren gewassen, maar ik vind het gewoon mooi blijven hoor. Wel ligt er bij ons nog een boxmatras onder, maar dat doe ik eigenlijk bij alle boxkleden.
Ik heb hem ook en ook in het grijs. Ligt nu te wachten op ons tweede kindje en is nog mooi. Hij is echt wel regelmatig gewassen