Willen jullie even meekijken? (Ovutesten)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Butterfly86, Jun 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Butterfly86

Jun 17, 2008
    66
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben 1 juni voor het eerst begonnen met ovulatietesten van Zwanger&Kids, omdat ik een onregelmatige cyclus heb en vorige maand mijn ei ineens twee weken later blijkt te zijn geweest en ik hem dus gemist heb omdat ik dacht dat ik ongesteld ging worden:(

Op de foto is het wat onduidelijk te zien (na het opdrogen zijn ze allemaal een stuk lichter geworden), maar op 4 juni was ie erg donker en de volgende dag weer een stuk lichter, ook de dagen erna worden ze lichter. Ik had 4 juni wat steken links ter hoogte van mijn heupbot en wat krampen. Op 5 juni was de test een stuk lichter dan de dag ervoor en had ik wat afscheiding, links wat steken en een ontzettend opgezette buik. Vriendlief en ik hebben 3 juni en 5 juni geklust, en ik hoop zo dat dat goed genoeg is geweest. Heb sinds gisteren wel wat steekjes links en rechts...

Wat denken jullie? en zijn die van jullie ook altijd een stuk lichter als je ze bewaard?

Attached Files:

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Als ik ze vergelijk met die van mij, dan is die van 4 juni inderdaad de knaller. En ja, deze worden binnen een paar minuten al een stuk lichter, klopt!

3. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Ik gebruik dezelfde testen en die worden inderdaad een stuk lichter als ze opdrogen. Maar die van 4 juni is inderdaad positief hoor.

4. Majtje

Majtje Actief lid

Jan 28, 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    ik heb ze ook en ze worden inderdaad vrij snel lichter. 4 juni is jou knaller hoor!

5. Butterfly86

Jun 17, 2008
    66
    0
    0
    Oh gelukkig! Had ik het toch goed gezien:D
    Heb ik wel veel kans denken jullie, aangezien we alleen de 3de en de 5de hebben geklust? Ik wilde de 4de wel, maar vriendlief was doodmoe van het nachtvissen, dus helaas...

Share This Page