Hallo iedereen, Ivm een onregelmatige menstruatie dacht ik te beginnen met ronde 1 met ovulatietesten. Ik kocht die van de kruidvat. Echter heb ik nu al 5 dagen een positieve test,het horen er toch maar twee te zijn? Betekend dit dat ik geen eisprong heb? ik begin me heel erg zorgen te maken omdat een kennis van mij continu op mij inpraat dat het niet normaal is dat ik in de overgang ben en pcos heb etc ik word daar erg onzeker (ik heb wel een kindje van 4 al) van dus ik hoop dat iemand hier mij goed nieuws kan geven ! groetjes en alvast bedankt een zeer onzekere knofjebob
ik ben vorige maand wel ongesteld geweest dat is nu ongeveer 2,5 week terug,dus dan zou ik nu 2,5 week zwanger zijn ik heb overigens wel een zwangerschapstest gedaan die was hartstikke negatief!
Als je in de overgang zit heb je dus ook geen eisprong. En met pcos heb je ook niet altijd een eisprong maar wel vaak een lange lh piek en daardoor vaak lang positieve ovutesten. Maar de kruidvat testen staan er om bekend dat ze vaak onterecht lang positief geven. Heb je een foto van je testen??
Dan moet je dus zeker niet van die kennis van je afgaan. Wat een flapdrol om dat te zeggen zeg!! Niks van aantrekken dus!! Maar wat ik al zei, de kruidvat testen geven vaak positieve testen dagenlang wat onterecht is. Ik zou een even een ander merk gaan doen. Bij de action verkopen ze ze ook. 5 stuks voor 2,50!
heel erg bedankt! ik ga het proberen ik voel me al wat meer gerustgesteld dat de kruidvat deze testen dan nog mag verkopen zeg!
Die van de action geven bij mij altijd een lichte streep. Pas als hij net zo donker of donkerder is als de test streep is hij positief. Dit is bij mij vaak twee dagen en dan loopt hij weer af