Hi, kunnen jullie mij wat geruststellen? Ik heb 8 dagen terug een blasto teruggeplaatst gekregen. Dit is mijn 4e terugplaatsing en tot nu toe niet ongesteld. Meestal wordt ik al na 5 dagen ongesteld na TP ook door de utrogestan heen. Ik weet dat het uitblijven ook door de utrogestan kan komen. Vanochtend maar eens getest en er kwam een streepje binnen 2 minuten. Ik vind hem vrij licht voor 13DPO? Wat vinden jullie? Het streepje kwam echt binnen 2 minuten trouwens..
Ik vind hem ook wel erg licht.. Zou nog even een paar dagen doortesten, wie weet loopt hij wel goed op.
Ik zie op de foto, als ik hééééél goed kijk een streepje. Ik heb twee keer een biochemische zwangerschap gehad en dat begon met tuurstreepjes die na twee dagen ietsje donkerder zijn geworden wat daarna weer terugliep naar wit.
Helaas kan ik je ook niet geruststellen. Had deze ronde ook zo'n tuurlijn op 10 dpo. Op 11 dpo al minder en op 12 dpo verdwenen. Ik duim voor je dat jij de uitzondering bent!
Dank je wel voor jullie reactie dames. Ik wacht het maar zoals altijd af. Beetje frustrerend die wachtweken ..hoop nog steeds op een wonder
Nou ik heb heel de week nog getest. ik zie een klein beetje oploop maar niet heel veel. Eergisteren ook nog negatief met CB digitaal Vandaag mocht ik officieel testen van het ziekenhuis. Heb eerst met 2v5 getest weer zo een vaag streepje en daarna met CB digital staat er gewoon zwanger 1-2 weken! Ik ben zooo erg skeptisch, ik heb in oktober een vmk gehad en zelfs daar waren mn streepjes donkerder. nu even afwachten wat het ziekenhuis zegt, durf niet 100 procent blij te zijn. groetjes Kim
Ik upload even mn testen! Denk dat je niks van dat streepje ziet na uploading blijkbaar is er wel HCG stijging, want eergister stond er op mijn CB digitaal nog Niet zwanger. Toen had ik het al opgegeven. Maar vandaag de officiële testdag en omdat ik altijd snel na terugplaatsing ongesteld word en dat nu nog niet ben en geen teken van bloed zie… vind het zo vaag weer. Ben er verdrietig onder. Voel me overigens wel echt zwanger
Zou toch eerder de cb vertrouwen, de kv2v5 heb ik de laatste maand zowel vals positief als negatief zien langskomen...mag je niet al bloed laten prikken als je in een traject zit?
Ben heel benieuwd wat het ziekenhuis ervan te zeggen heeft. Dit is wel een echte mindfuck! Ik duim voor een wonder, maar snap je voorzichtigheid. Dit is niet wat je verwacht te zien op je testdag.
Nou Inderdaad. Ik hoef geen knaltest maar hier word ik ook niet goed van. Ik houd jullie sws op de hoogte. Fijn dat ik hier even mn ei kwijt kan . groetjes Kimberly
Even een update: het ziekenhuis is er heel duidelijk in. Positief is positief hoe licht dan ook. Als CB zwanger aangeeft mag ik daar van uitgaan. Of dat nou resulteert in een goede zwangerschap of niet. Daarom zegt zij over 3 dagen nog een meer testen op maandag en dan de uitslag doorgeven zodat er een echo ingeplant kan worden. Ze gaf aan dat veel vrouwen nou eenmaal niet gelijk duidelijk positief testen en dat het toch goed gaat en dat er toch oploop is bevestigd door de Clearblue. Kan eigenlijk alleen maar wachten.. hopend voor het beste!
O wat ontzettend spannend! Nou, in die zin heeft het ZH natuurlijk wel gelijk. Je kan niet 'een beetje' zwanger zijn, maar ik snap dat je een duidelijkere lijn had gewild. Ben benieuwd naar je test over drie dagen. Zou toch fantastisch zijn als dit allemaal goed mag gaan. Ik hoop het oprecht heel erg voor je!
Ik duim heel hard voor je... maar ik heb dit ook twee keer meegemaakt. Met zo'n streepje en dan toch 1-2 weken. Beide keren helaas biochemisch. Ik hoop zo voor je dat er toch nog oploop komt...
Mijn ervaring is dat het ziekenhuis doorgaans nog al positief is gestemd. Je bent inderdaad zeker weten NU wel zwanger. Maar het ziet er weinig hoopvol uit m.i. Vermoedelijk een biochemische zwangerschap. Maar wel goed om op te volgen hoe het zich gaat ontwikkelen.