Herkent iemand dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bailey07, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik hoop ergens niet dat iemand haar uk erin herkent hoor haha maar wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.

Ons mannetje (van juni 2011) is de laatste week niet te genieten. Een ontzettende driftkikker en zo onwijs boos. Zo ken ik hem totaal niet en ik moet bekennen dat ik er nu langzamerhand een beetje verdrietig van wordt. Het is echt Jantje lacht, Jantje huilt. Het ene moment is hij aan het lachen, het moment erop gilt en krijst hij de boel bij elkaar... En het gillen en krijsen dan meer dan het lachen jammer genoeg. Hij eet goed, drinkt goed gelukkig maar de avonden zijn bal. We leggen hem in bedje (als hij moe is, de tijd varieert van 19.00-19.30 maar later nooit) en dan dommelt hij na een klein beetje melk meteen in. Daarna wordt hij een kwartier later ineens gillend en krijsend wakker...

Zit er rond deze leeftijd een sprongetje oid dat ik over het hoofd zie? Hij heeft geen koorts, geen gekke uitslag of iets in die trant. Ik ga zo aan mezelf twijfelen of ik iets mis nu... :(

Alvast bedankt!

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja wel...dit is echt een sprongetje die best wel lang duurt! Deze gaat echt met golven, wij hebben deze net achter de rug.
    Best pittig!

3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Oh oh... haha! Heb jij nog tips en trics in dat geval?

4. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die sprong hebben wij ook achter de rug. Remedie: uit laten razen en consequent blijven. En niet te vergeten oordopjes :D. Dame hier is normaal al heel pittig maar was niet te genieten, jammer genoeg kwam daar de 15 maandensprong vlak na. Die was bij ons nog een graatje erger (sorry, leuker kan ik het niet maken;)). Maar nu hebben we ons zonnetje in huis terug, voor hoe lang het duurt.....

5. Mon1981

Mon1981 Lid

14 mei 2012
    27
    0
    0
    Dit is een sprong. Mijn zoon is ook van juni 2011, en wij zitten er ook midden in.
    Hij is soms echt niet te genieten, niets is goed. Hij wil op schoot en als ik hem dan oppak toch weer niet. Maar ik mag hem ook niet op de grond zetten want dan gaat meneer nog harder schreeuwen. Gelukkig slaapt hij verder wel goed, het duurt alleen langer voordat hij slaapt en hij is wat eerder wakker s morgens.
    Ik vind deze sprong tot nu toe de pittigste, hij is echt niet te genieten. Ik hoop dat hij niet te lang meer duurt.

6. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Shitttt :p Nee hoor grapje. Ik vind het voor hem net zo vervelend, maar ik twijfel zo aan mezelf erdoor, aangezien niets goed is... Ergens wel fijn om nu dus te lezen dat het normaal is en het een periode is. Thnx in ieder geval!

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha! Ja dit is wel een van de pittigste, die na 1 jaar!
    Poeh, je herkent je kind niet meer terug! Maar....daarna zijn ze zooo lief en kunnen ze zoveel meer!

Wij hangen een beetje tegen de 15 mnd aan....wat jengelig, eerder wakker, slechter eten...we kunnen onze lol weer op ;)

8. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Dus eigenlijk is deze ff doorbijten en daarna is het minder? In dat geval is het een geruststelling :p

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook! Ik gok het ook maar op een sprongetje...
    Heel licht ontvlambaar en niets is goed.
    Vind het ook rot, weet dat het over gaat maar ik weet ook hoe heerlijk lief en tevreden ze kan zijn. Nouja, we zingen het wel uit ;)

Slapen gaat overigens wel goed, gelukkig...

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jaa. deze is echt het aller heftigst.

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wat kan hij motorisch al? Hier was het een drama in de tijd voordat ze kon lopen! Ze willen zoveel, maar het lukt nog niet! Zo rond haar verjaardag was inderdaad een heel moeilijke tijd.

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier zitten we er ook weer in. Ze is 14 1/2 maand en BOOS :D. Keihard schreeuwen (meestal niet huilen, maar echt een soort schreeuwen), alleen maar willen staan (ja ook in bad en op het aankleedkussen), naar buiten wanneer we net iets binnen gingen doen, naar binnen wanneer we buiten aan het spelen zijn en o ja, bij voorkeur gedragen worden, veel gedragen worden :). Snel verveeld, ook met eten gauw geen zin meer en ga zo nog maar even door ;).

Ze is een pittige tante en tijdens sprongetjes kunnen we hier onze lol op ;)

En ze is mijn allerliefste, als ze zo doet leid ik haar af of troost ik haar (en lach haar soms stiekem een beetje uit, dramaqueen) en smelt helemaal als ze dan zo blij is als ik begrijp wat ze bedoelt.

13. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Thnx voor alle bemoedigende reacties :p vooral de herkenning is fijn!

Suusjeuh, hij loopt net 2 weekjes. Daarvoor was t ook wat mopperen maar lang niet zoals dit! Ik weet ook niet te bedenken wat ie hierna uit de trucendoos gaat halen?

14. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Meijke haha dramaqueen... och, ff lachen moet kunnen soms toch?
    Maar merk nu ik lichamelijk niet 100% ben (weer overgeven + medicatie daarvoor = suffig) en hij dan een week zo is het huilen me nader staat dan het lachen...

15. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Yep, herkenbaar..
    Ook onze zit er nog middenin....is van July 2011...
    Errug vermoeiend ... :) net een dramaqueen af en toe...
    Hopelijk breekt straks een ander punt aan.....;)

16. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ook hier herkening.
    Ons zoontje is ook van begin juni.
    Het wisselt idd heel erg.
    Vindt het soms ook heel lastig,vooral omdat hij ineens afkeer tegen alle vocht behalve melk heeft gekregen ;)
    Als ik met zijn sapflesje aankom slaat hij hem boos weg.
    En de box is voor hem onderhand een gevangenis geworden ofzo.
    Zodra ik hem daar inzet om even wat te doen,dan staat hij met een knal rode hoofd te gillen van woede.
    Probeer het dan te negeren en meestal gaat hij na 5 min alsnog rustig spelen.

17. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    zo dit is allemaal zo herkenbaar bij mijn dochter is het ook jantje lacht jantje huilt ze is vaak echt niet te genieten niks is goed dan ze kan ook echt super vrolijk zijn maar indd af en toe heb ik het gevoel dat het meer de niet te genieten momenten zijn en owee als ze haar zin niet krijgt en als het niet gaat zoals zij wil nou berg je dan maar haha nu lach ik erom maar het kan echt heel vermoeiend zijn

Deel Deze Pagina