Ik heb vandaag weer een echo gekregen. De arts zegt dat het er opzich prima uitziet. Er was een vruchtzakje te zien. Hij kon het verder lastig zien omdat het heel hoog in de hoek ingenesteld is. Ik moet volgende week weer terugkomen omdat hij me in de gaten wil houden omdat het dicht bij de opening van mijn eileider zit en hij dus wil monitoren dat de placenta niet in de eileider gaat groeien, dan zou het beschouwd worden als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar daar zijn nu nog geen tekenen van volgens hem en mag ik proberen te gaan genieten van het feit dat ik zwanger ben. Toch voel ik me heel onzeker hierover. Want ik zie hier zoveel echo's van rond deze periode waar al een ring of zelfs een hartje te zien is. En bij mij alleen een vruchtzakje. Die was wel gegroeid ten opzichte van vorige week vrijdag. Dokter heeft het niet ingezoomd dus zag het echt maar als een klein zwart stipje weer met een wat wittige rand erom heen. Hij zegt dat het komt omdat het zo hoog zit. Heeft er iemand hier ervaring mee? En later wel een goede echo met hartactie gehad? Of maak ik me terecht een beetje zorgen?