Elke keer zwaar beroerd als ik ongesteld word na een cryo tp

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jovanka1982, 1 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jovanka1982

20 feb 2020
    15
    6
    3
    Vrouw
    Hoi dames
    De titel zegt het al, en ik vraag me af of er meer meiden zijn die hier last van hebben
    Wij zitten sinds een jaar in het ivf traject
    Na 7 terugplaatsingen mag het helaas nog niet lukken maar nu mijn vraag ik ben elke keer voordat ik ongesteld moet worden wel zo ziek heel misselijk opvliegers echt heel beroerd zijn er meer meiden die dit ervaren?
    Voor mijn gevoel ben ik de enigste op de wereld die hier last van heeft omdat ik niks over kan vinden
    Liefs

2. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Wat vervelend dat je, je zo voelt. Het is dan al zo klote als het weer niet is gelukt.

Gebruik je ook medicatie? Want als dat niet zo is zou je verwachten dat de menstruatie niet anders is dan anders.

als je progesteron gebruikt zou het heel goed daarvan kunnen komen.

Jovanka1982 vindt dit leuk.
  3. Jovanka1982

20 feb 2020
    15
    6
    3
    Vrouw
    Hoi Do
    Ik heb deze x alleen pregnyl 5000 moeten spuiten voor de rest geen medicatie en in eigen cyclus
    Groetjes

4. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Wel bijzonder dat je dan zoveel meer last hebt van je menstruatie.

zou het kunnen dat je toch veel spanning opbouwt voor jezelf? Of op symptomen extra veel let en je, je daardoor ook minder lekker gaat voelen?

Ook zijn er meiden die vrij wel last hebben van de pregnyl/ovitrelle. Misschien is dat het toch ook?

wel al eens besproken in het ziekenhuis? Wat zeggen zij ervan?

ik herken het zelf deels. Maar ik gebruik utrogestan, dus niet helemaal vergelijken.

hoe lang is je luteale fase? Misschien heb je hoog of juist laat progesteron niveau?

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zou dit even met het ziekenhuis bespreken. Want ovitrelle wordt door het lichaam afgebroken. Is het niet toch spanning?

Deel Deze Pagina