Hoi meiden, Wij zijn spontaan zwanger geraakt ( heb pco geen menstruatie en een dochter via IVF) en ik had geen idee hoe lang ik zwanger ben nu ben ik vandaag bij de vk geweest het was nog heel pril 5,5-6 weken zagen wel het hartje kloppen heel klein. Maar ze kon nog niet precies zeggen hoe ver ik was omdat het nog zo pril is. Maar nu moet ik over 1,5 week terug komen dan gaan ze weer kijken maar dat is toch wel normaal?? Word nu gelijk onzeker of alles wel goed is....
Als het hartje klopt is alles goed hoor Ik moet elke week terug komen omdat ik hiervoor een ma heb gehad, das voor mijn eigen geruststelling. Ik denk dat jij nog een keer terug moet zodat ze goed kunnen zien hoe ver je nu bent. Leuk toch, lekker nog een keer kijken
Ja dat is waar maar tien ik thuis was dacht ik ineens ohjee alles is toch wel goed als ik zo snel weer terug moet komen. Zo maak ik mezelf lekker onzeker
haha zou ik ook doen Maar tis alleen maar fijn dat ze dan nog een keer kijken, dan weet je gelijk zeker dat het allemaal goed gaat
Hoi meid, ik moet nu ook na exact 2 weken komen om de groei te bepalen. Maar mijn gyn had me benadrukt me geen zorgen te maken en dat alles er prima uit zag. (was paar dagen minder ver als eigen berekening) Dus zie het maar als een extra kadootje
Oh gelukkig de vk had het ook helemaal niet over dat er iets niet goed zou zijn ze had het juist over dat ik zeker weten zwanger ben en dat het een wonder is dat het soort de loterij winnen is omdat het spontaan gebeurt is! Maar ik zit dan thuis mezelf weer gek te maken.
allerleerst gefeliciteerd! wij zijn maandag naar het emc geweest voor een echo voor de termijnbepaling, er was een kans dat ik tien weken zou zijn, dat de laatste bleoding geen echte ongesteldheid was maar volgens echo was ik net 6 weekjes, ook ik meot binnenkort terug komen, zit dan drie weekjes tussen ,maar dat is meer voor de extra bepaling hoever mijn zwangerschap is.alleen maar fijn want krijg je nog een echo