wij hebben vanaf t begin pyama's waarom? ik vind t ook niet lekker om in de kleren te gaan slapen die ik de hele dag heb aangehad. dus me kindje hoefd dat ook niet.
Ik heb altijd pyjama's gebruikt bij Noah en heb er nu weer twee in de kast liggen. Lekker 's avonds badderen, pyjamaatje aan, slapen... Heerlijk! Inderdaad 'n bedritueel...
Vanaf welke leeftijd gebruik je dan die (weet ff niet hoe ze heten) soort slaapzakken waar mouwtjes inzitten? Het lijkt wel een soort van lange jurk, maar dan helemaal dicht aan de onderkant. Pff...kan er echt niet opkomen hoe die dingen heten.
trappelzakken bedoel je?? zodra je baby de dekens wegschopt of dat je je kleintje aan de andere kant van t bedje aantreft (hier dus met 5 weken) maar toen wel zonder mouwen was zomer nl
Ik begruik ook pyamatjes voor ons mannetje! Kleed hem om voor zn laatste fles van 21.30. De eerste 2 weekjes niet omgekleed ivm hoofdpijn en niet leuk vinden dat ie omgekleed werd! Nu heb ik die leuke pyamatjes van feetje die geruite! Zitten erg lekker zacht en staat ook nog is erg leuk!
hier heeftmeneer een hekel aan omkleden. hij gaat elke morgen inm bad en krijgt dan schone kleren. als het 's avonds nog schoon is gaat in ie dat shirt slapen.. anders een pyamashirt aan. maar hij is nu al 1,5 geweest en is 's avonds steeds vaker vies... dus.. nu elke dag een pyama aan
Wij gebruiken hier nog geen pyjama's hoor. Ik heb er een paar van een vriendin gekregen (2 x maat 62 en 1x maat 68 ) en als ze die eenmaal aan kan gaan we dat wel doen. Ze slaapt de hele dag en nacht (met tussenpozen) en slaapt overdag toch ook in haar gewone kleertjes. Ook hebben we sowieso lekkere zachte, rekbare kleertjes voor haar, dus het verschil tussen pyjama en kleertjes is nog erg klein... Oh, en een trappelzak kun je geloof ik vanaf dag 1 al gebruiken, als je baby echt niet onder de dekens blijft liggen. Bij Julia zijn de dekens blijkbaar nog zwaar genoeg, want ze trappelt wel wat maar blijft er nog gewoon onder liggen. Dan hoef je dus geen trappelzak per se.
Ja het zal idd wel een trappelzak zijn die ik bedoel. Naast dat ze dus ergens nuttig voor zijn lees ik nu, vind ik ze namelijk ook hartstikke schattig.
Idem.,,, ik denk dat demy een maand of 1,5 was toen ze der pyama pakjes aankreeg snachts... of ze moest heeeeeel erg moe zijn dan deed ik haar neit omkleden. gewoon doen wat je zelf fijn vind., en waar jij je goed bij voelt