Wij hebben op het moment alleen voor verkeer (4 euro per maand). Als ml zijn nieuwe contract binnen heeft, nemen we ook een werkgerelateerde. Verder zou ik niet weten waar je het nog voor nodig zal hebben
Zeker wel! Er zijn zoveel zaken waarbij je het plotseling nodig kunt hebben, al had je dat nooit verwacht. Aansluiten bij een bond zou voor mij dan ook nooit een reden zijn om de rechtsbijstand te stoppen eerlijk gezegd.
We hebben hem toch maar erbij gedaan alleen het gedeelte van familie eruit gedaan. Hij heeft nu inboedel zonder eigen risico, wa en rechtsbijstandsverzekering voor 40 euro per maand. Dat is toch wel redelijk?
Jawel, door het lidmaatschap van de bond krijgen we ook rechtsbijstand. En dan niet alleen op gebied van arbeidsrecht.
Ja zeker weten. Zou niet zonder kunnen. Tegenwoordig lichten ze je overal op, heb er al een aantal keren gebruik van gemaakt.
Nooit gehad en nooit gemist. In de afgelopen 12 jaar één keer schade moeten verhalen bij tegenpartij, hij reed door rood maar ontkende, alleen ik had een getuige dat hij door rood ging. Geld verhalen ging echt zonder problemen bij zijn verzekeringsmaatschappij, daar had ik geen rechtsbijstand voor nodig. Mijn insteek is dat als ik het zelf kan betalen, dan neem ik liever zelf het risico.
Hier wel voor verkeer, met korting via de vakbond. En via de vakbond ook voor werkgerelateerde zaken. Ik vind persoonlijk de vakbond ook wel echt meerwaarde hebben tov een gewone rechtsbijstandsverzekering.