ik zou niet te veel kopen, je weet nooit welk merk je kindje wil.. Ik heb eerst de gratis speentjes uit de babydozen(felicitas en prenatal) geprobeerd. Eentje van Bibi en Difrax en ze wilde ze beiden niet en nu heeft ze een Nuby speentje..
inderdaad niet te veel kopen! hier onze meisje zo'n difrax speentje gegeven en die wilde ze niet, daarna eentje van bibi en die heeft ze nu nog! nooit een ander merk gewild
Bij borstvoeding wordt de difra speen aangeraden die alle kanten hetzelfde is. Maar inderdaad; niet ieder kind wil deze. Lotte wilde geen difrax, alleen die van biba. Daan wil de difrax wel.
Ik had zo'n wel een of ander gratis speentje gekregen, weet niet eens meer welk merk, maar dat was geen succes, difrax ook niet. Hij wil alleen spenen die aan beide kanten een beetje plat zijn. Die hebben ze alleen van NaM, Avent en Prenatal huismerk. In Duitsland heb ik ze ook nog van een ander merk, maar die gewone gangbare speentjes gaan er gewoon niet in.
ik heb er wel een paar in huis al... maar wel allemaal gekregen.... ik heb er zoiezo 3 van bibi... in mijn zwangercadeaumand gekregen... en ik had zelf een difrax vlinderspeen gekocht omdat ik ze zo schattig vind... en er zit er 1 in de doos van de etos en de prenatal... whahah ik lach me rot als ons kind geen speen moet hhahah maarjah dit zijn op 1 na allemaal krijgertjes...
Hebben hier ook volgens mij stuk of 8 modellen geprobeerd, enige die ze wil hebben zijn van Avent.. Dus zal nog niet teveel speentjes in huis halen, maar gewoon stuk voor stuk proberen welke de kleine wel of niet wil.
Ik een zwangerschapsdoos zat een gratis speen van Difrax (of in ieder geval diezelfde vorm) een combi speen (niet een dental speen) en die vindt ze goed. Had ook een dental speen thuis (weliswaar ook van Difrax), maar die weigerde ze. Of nou ja, ze spuugde hem direct weer uit. Dus hier is Difrax de speen En dan de combi versie, welke ook aanbevolen wordt als je ook borstvoeding geeft.
je kan nog zoveel speentjes in huis halen, maar je kindje kiest toch zelf er eentje uit of juist geen. Bij dochter had ik Avent en Bibi, ze koos de Bini en wilde geen andere. Mijn zoontje wil alleen de combi van Difrax, andere hoeft hij niet.
Ik heb de speentjes geprobeerd die in de boxen zaten.. Mijn zoontje wilde geen bibi en dental difrax, achteraf de nuby gekocht en is ook daarbij gebleven.. Mijn dochter heeft nu combi difrax.. bibi en difrax komen van de boxen..