ja, ik heb een rijbewijs, maar heb hem pas op mijn 35e gehaald, wel in 1x geslaagd voor theorie en praktijk Inmiddels nu dus 6 jaar Mijn man bleef erover zeuren dat ik moest, die heeft er echt druk op uitgeoefend. Nu ben ik overigens wel blij dat ik hem heb, maar had niet perse gehoeven van mij
Ja. Op de dag dat ik 18 werd had ik mijn eerste rijles. In het dorpje waar ik woonde was het ook hard nodig anders kwam je nergens. Ik woon nu in een grotere plaats maar ik zou niet zonder kunnen.
Ja en ik heb hem toevallig vandeweek voor het eerst verlengd. Nu 10 jaar dus en wil nooit meer zonder. Hoewel ik nog dagelijks ov gebruik trouwens, maar dat is ivm studie goedkoper.
Ja! Op mijn 19e gehaald. Ik wilde sowieso een rijbewijs met kinderen. Wil pr direct weg kunnen als er iets is.
Gelukkig wel. Meteen op mijn 18de begonnen. Nu dus al een kleine 20 jaar mijn rijbewijs. Als we nu met het hele gezin op stap gaan gaan we met 2 auto's. Dus zonder mijn rijbewijs hadden we niet met zijn allen weggekund.
Dat had ik eerst ook in mijn hoofd, maar wij hebben sowieso geen 2e auto en aangezien mijn man zo'n 5 dagen in de week weg is met de auto (voor zijn werk) gaat die vlieger eigenlijk toch niet op. Zodra er financieel ruimte is voor een 2e kleine auto dan ga ik wel direct mijn rijbewijs halen, maar tot die tijd mis ik hem eigenlijk nauwelijks (misschien 1x per jaar dat ik denk 'had ik maar'). Ooit komt het wel goed
Jazeker ! Gelijk begonnen toen ik 18 was, alweer bijna 10 jaar geleden. Niet gelijk nodig gehad, maar vond het wel handig om hem te hebben voor later. Nu zou ik echt niet meer zonder kunnen 😊
Op mijn 23e gehaald. Had er eerder geen zin in. Heb alles zelf betaald en kon daarna meteen een klein autootje aanschaffen
Jep! Op mijn 18e les gehad en gezakt! Toen geen geld meer en daarna vond ik het nooit echt nodig. 1,5 jaar geleden een bankrekening gevonden van mijn overleden moeder voor mij. En ik vond het een goed idee om met dat geld mijn rijbewijs te halen. Dus les genomen en met 12 lessen in 1 keer geslaagd. Nu had mijn man laatst een weekje de auto nodig en voelde me echt vreselijk onthand. Kan me niet voorstellen dat ik het ooit niet nodig vond! Haha
Ja vanaf mijn 18e (16 jaar alweer) en ik zou niet weten hoe ik moest leven zonder. Dan kan ik gewoon niet werken!
het heeft even geduurd maar ik heb afgelopen december eindelijk mn rijbewijs gehaald. en ik kan nu al niet meer zonder xD