Wij zijn nu net zwanger en , heb het nieuws aan naaste famieliden verteld. Merk dat ze echt heel blij zijn en het lijkt soms alsof ze blijer dan ons zijn Natuurlijk heel leuk, maar ik begrijp mezelf niet we wilden heel graag een baby nu ben ik zwanger maar ik ben bang dat er iets mis gaat ofzo en kan niet heel blij zijn hoe kan dat? moet nu toch springen van geluk ??? Volgens mij moet ik eerst op de echo een kloppend hartje zien misschien dat ik dan ' blijer' ben ofzo.Nu is het ook heel onwerkelijk omdat ik ook niet veel voel. Alleen beetje misselijk en zere borsten en meer niet. Wie heeft dit ook gehad?
Ik herken je gevoel wel hoor. Verbaasde me ook toen me moeder mij het eerste pakje voor de baby kado gaf! Ik had zelf ook verwacht het meteen van de daken te gaan schreeuwen en helemaal in de wolken te zijn en gelijk te willen gaan shoppen enzo. Maar ik was ook echt wel blij hoor, net als jij. Het blijft alleen heeeel onwerkelijk in het begin, zeker voor de eerste echo. Nu sinds ik haar echt veel voel schoppen begin ik echt steeds meer te genieten en word het steeds echter. Geef jezelf de tijd, al die blije gevoelens komen vanzelf!
herkenbaar. dalijk ben je blijer na de eerste echo. even en dan pas weer na de eerste beweging, of als je dikker wordt. en zo gaat dat bij ma tot na de bevalling als ze dr echt is. die spanning hou je een beetje. tenminste ik wel
Wel herkenbaar. Komt denk ik voort uit onzekerheid. Misschien ben je wel type die graag touwtjes zelf in handen heeft? Dan is het misschien moeilijk af te wachten en vertrouwen te hebben dat het wel goed gaat. Succes! En hoop dat je snel op de roze/blauwe wolk zit
Ik herken het wel hoor! Ik heb altijd het idee dat ik het voor een ander ook veel leuker vind dan voor mezelf. Ik vind het ook altijd ontroerend als ik een vrouw zie met een zwangere buik, of een piepkleine baby. Voor jezelf komen er ook vaak zorgen en vraagtekens en kwaaltjes bij . En het komt straks helemaal goed als de baby er eenmaal is. In het begin is het inderdaad ook nog zo onwerkelijk en verweg.
volgens mij moet je zelf nog een beetje aan het idee wennen dat je zwanger bent. die enthousiastme komt vanzelf wel.