Dit weekend is er kermis, en wil ik eigenlijk graag in de "octopus"/"polyp" (Polyp - Wikipedia) Maar ik vraag me af of dit wel een goed idee is? Is dit misschien te wild?
Haha ja die kans is er natuurlijk sowieso! Maar die gok durf ik denk ik wel te wagen. Het gaat mij er vooral om dat het niet gevaarlijk is voor de zwangerschap, en dan vooral vanwege de "wilde" bewegingen die de attractie maakt..?
Ik zou het risico niet lopen. Ze raden ook altijd af om in achtbanen etc te gaan. Wat heeft het voor zin om 5 minuutjes lol te hebben in dat ding en vervolgens voel je je mischien onzeker.. Volgend jaar kun je er weer in ik zou nu het risico niet nemen☺
Haha hier gingen dezelfde gedachten door mijn hoofd! Volgend weekend is het hier kermis en ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben. Wist ook niet hoe of wat, maar dus beter om nergens in te gaan? Hopelijk valt dit niet op want normaal ga ik overal mee in! Ff wat verzinnen, haha!
Ik heb wel ergens via Google in een ander topic gelezen dat een verloskundige tegen iemand die 5 weken was, had gezegd dat het geen kwaad kon omdat het nog zo pril was..! Gefeliciteerd trouwens!
Volgens mij kan het nog niet zo'n kwaad op dit termijn, maar stel dat je een flinke smak maakt tegen de beugel tja ik zou het risico niet nemen. (mijn mening) Met achtbanen gaat het om de druk op de placenta. Ander verhaal. Veel plezier op de Kermis
Ik mocht met 13 weken gewoon nog in de bobslee van de efteling hoor. Mijn verloskundige zei datde beeb dan toch nog achter je schaambod verstopt zit. Dit weekend weer naar de efteling maar nu geen bobslee voor mij haha
Nou eenpaar weken geleden was het hier kermis en ik mocht bijna nergens in.. er stond dan een bordje bij "niet voor zwangere vrouwen" er was zo'n water baan waar je in zo'n bootje zat ging helemaal niet hard enzo en zelfs daar mocht je niet in als zwangere vrouw..
Ik word altijd strontmisselijk van een antibioticakuur. Dus misschien kun je het daar op gooien, blaasontsteking ofzo. Is gelijk het stukje 'vaker naar de wc' en 'geen alcohol' afgedekt. @GelukkigeMama01: Ze willen gewoon geen enkel risico nemen. Er is waarschijnlijk geen bewijs dat zulke bootjes kwaad kunnen. Maar er is dus ook geen bewijs dat het géén kwaad kan, dus nemen ze het zekere voor het onzekere.
Dat kan nu echt nog geen kwaad! Je baby zit nog achter je schaambot en merkt daar niks van. Ik heb met 9 weken in de Efteling ook gewoon overal in gezeten. Dat het wat later in de zwangerschap niet mag is omdat beugels dan vaak niet goed meer dicht kunnen en je soms van links naar rechts geslingerd wordt. Dan kun je ook ergens met je buik tegenaan komen. Dus ik zou zeggen: veel plezier!
Oke dankjewel! Goed om te weten. Maar de vraag is of ik nog wel ga, aangezien de zwangerschapshormonen sinds vandaag opeens weer behoorlijk opspelen en ik al de hele dag kotsmisselijk in bed lig :x