Zeker samen vieren ♡ Of je nou thuis je man zou besmetten of tijdens Sinterklaas?! Ik zie het verschil dan niet
Bij aanhoudende klachten Max 14 dagen in quarantaine. Ik zit zaterdag op dag 11. Ziek zijn we gelukkig allang niet meer. Ik blijf alleen klinken alsof ik verkouden ben. Ik denk dat ik het wel aandurf.
Zijn de regels dan veranderd sinds het voorjaar? Ik ben toen 3 weken thuis gebleven omdat ik klachten bleef houden (met namen hoesten). Pas toen ik 24 uur klachtenvrij was mocht ik eindelijk eruit. Veel plezier dit weekend!
Als de rest al wel uit quarantaine mag en naar jullie komt, is t opgelost lijkt mij die mogen wel gewoon met auto/fiets/te voet.
Ik zou het ook samen vieren en 5 december is ook pas zondag, dus ook nog weer wat dagen verder. En je leeft nu ook samen met je man neem ik aan. Zoiets als Sinterklaas vieren zijn juist de kleine lichtpuntjes in deze tijd. Natuurlijk moet het wel op een veilige manier, maar dat is bij jullie volgens mij wel aan de orde.
Ik heb geen idee meer wat de regels waren in het voorjaar. Maar nu is het oog max. 14 dagen. Wellicht nieuwe inzichten.
Ik denk dat ze bedoelt dat de mensen die komen al immuun zijn, omdat ze onlangs hersteld zijn, dus het niet meer kunnen krijgen en al uit quarantaine mogen. Maar dat de gene die officieel misschien nog niet uit quarantaine mogen beter niet kunnen gaan reizen, want stel je krijgt een aanrijding oid.. dan moet je bijv tegen ambulance personeel zeggen; pas op wij zijn in quarantaine. Denk zoiets?
Bezoek met wie ze samen besmet is geraakt al en t virus al hebben gedeeld op hetzelfde moment. Niet een willekeurig ander bezoek....
Ik las de titel en dacht "duh, wat denk je zelf?" Maar in de situatie die jij schetst, zou ik het gewoon doen.
Dit idd. Als je nog klachten hebt dan mag je 14 dagen na positieve test gewoon weer de deur uit. Lekker samen vieren dus!
En voor wie moet ik dan precies thuis blijven volgens jou? Overigens komen ze bij mij. Heb je überhaupt alles gelezen?
Volgens mij tellen klachten als heesheid en verlies van reuk/smaak enzo niet meer na 14 dagen. Hoesten en een loopneus wel.