Ik heb de brief er nog eens bijgepakt. Na 14 dagen mag je uit quarantaine, ook als je nog wel klachten hebt. Je bent dan niet meer besmettelijk.
Ja het is inderdaad 14 dagen bij aanhoudende klachten maar ik zou als ik jullie was de Sint gezamenlijk vieren. Je visite heeft het gehad en is hersteld en ik verwacht niet dat jij nu nog zo besmettelijk zal zijn. De enige kink in de kabel is je man
Hahaha. Ik ben er ook zo eentje. Heb in de afgelopen periode een paar keer contact gehad met iemand met corona en ik word gewoon niet ziek. Ook niet van mijn man.
Ik weet 100% zeker dat we toen meerdere malen met de ggd hierover gebeld hebben, wat zijn nou klachten, en reuk en smaak verlies telde niet maar hoesten wel, en als ik nog hoestte mocht ik niet gaan werken/moest ik in quarantaine blijven. Dat duurde dus bij mij ruim 3 weken. Kan natuurlijk zijn dat we toen verkeerd geïnformeerd zijn, maar dan zijn we niet de enige, want op werk speelde dat voor meer collega’s (allemaal leerkrachten, erg vervelend want niemand voor de klas, kinderen thuis)
Dat is wel gek, ik heb heel lang nog gehoest maar na 14 dagen was het niet meer besmettelijk. GGD heeft soms wel eens dat ze allemaal wat anders zeggen.