Er zullen vast wel meer topics zijn over warm weer... maar die kon ik niet zo snel vinden. Doen jullie een slaapzak aan met dit weer? Heb nml zo'n slaapzak vd hema (maar dat lijkt me niet echt een zomerslaapzak, is niet echt superdun.... maar tis iig ook geen winterslaapzak...) of leggen jullie je kindje zo in bedje met bijv een lakentje erover?
Mijn zoontje ligt nu gewoon in een rompertje in bed, zonder slaapzak maar ook geen lakentje. Het is hier nu 27 graden binnen.
Hier met romper in een slaapzak (ook zo`n twijfel ding van de hema ) .. Zonder slaapzak zit mannetje snel met z`n armen en/of benen door de spijltjes te bungelen en gaat op de meest onmogelijke manieren liggen haha
Onze baby slaapt wel in slaapzak (ook die van de Hema), vooral omdat ze het snel koud krijgt en het niet overdreven warm is in huis. Onze dreumes slaapt in een romper met dekbed (al vermoed ik dat ze op het dekbed ligt ipv eronder )
Hier ook romper en Hema slaapzak. Ook als reden het spijlen verhaal.. Slaap zakje zit wel lekker ruim (niet zo'n net passend ding)
Hier alleen een romper had m gister een hele dunne slaapzak aangedaan en binnen een half uur was ie zeiknat dus weer uitgedaan Nu alleen met een luier en als ik straks naar bed ga een rompertje aan en t dekentje tot net over zn heupen en het is hier 25 graden
hier ook 27 graden en wij vinden dit een goede reden om de slaapzak voorgoed gedag te zeggen. onze dochter heeft tot vorige week ook in slaapzak geslapen maar ze zal toch eens zonder moeten. ze slaapt wel onrustig nu maar dat is maar even.
Ik heb de zomer slaapzak van wallaboo, hier ben ik super blij mee! Is van een soort van hydrofiel luier stof, super dun dus! Daar slaapt ze nu in met eem rompertje. Mijn dochter is echt een zweter maar in deze slaapzak is het al minder!
Wij hebben een hele dunne slaapzak bij de henk ten hoor gekocht ideaal ding en was maar 7 euro dus die paar keer dat hij m aan heeft... En geen pyama aan alleen een rompertje...
Mijn dochter slaapt in een romper zonder mouwen en een hele dunne slaapzak...zij kan (denk ik) niet zonder de geborgenheid van de slaapzak.
Mijn dochter ligt in haar luier in een Hema zomerslaapzak. Verder geen lakens die hebben we nu al bijna een jaar geleden afgeschaft vanwege veel bewegen. Hier geeft ze zelf goed aan of ze het te warm heeft, ze kan dan namelijk niet slapen. Was 26 graden op haar kamer.
Mijn dochter heeft een rompertje met hele korte mouwen en broekspijpjes aan in de Hema slaapzak. Ze ligt vlak bij het raam dat op de kiepstand open staat.
Mijn zoon heeft alleen een rompertje aan en een hele dunne slaapzak. Hij moet wel in een slaapzak anders slaapt hij niet.
hier wel en zomer slaapzakje, zonder slaapt hij minder goed, dus hij ligt liever met luier en slaapzak dan bijv pyjama
Ik dacht met deze hitte steeds oh als ze het maar niet te warm heeft; werd ze dus eerder wakker omdat ze het koud had!!! En toen lag ze alleen in romper spaghettibandjes en dunne lakenstof slaapzak. Dus nu romper spaghettibandjes, dun pyjamajasje en dunne lakenstof prenatal slaapzak. Hier kan er ook niks over haar heen omdat haar hele bedje doorcrosst! Ben nu bij mijn ouders dus geen thermometer, kamer voelt warm maat zij voelt normaal, niet warm en niet koud. Bovenraampje beetje open en deur dicht ivm tocht.
onze dochtertje van 1o maanden lig alleen met haar rompertje aan in bed geen zak en geeen lakentje oudste dochter 3 jaar oud slaapt in haar onderbroek en verder ook nix geen laken dat wilt ze niet bij ons boven is het 28 graden pfffffffff
Hier ook warm in huis. Wel een rompertje zonder mouwen aan en een hele dunne slaapzak van katoen. Zonder rompertje lijkt het alsof ze meer zweet (waarschijnlijk neemt het rompertje het zweet wat op) en dat lijkt me niet lekker slapen met zo'n plakkerig lijfje. Verder slaapt ze nog op de aerosleep, maar vraag me af of dit inderdaad het vocht wel goed afvoert. Kleine heeft soms zeiknatte haartjes met dit warme weer...