Dochter heeft een zomerpyama aan en een lakentje over. Slaapzak is uit met dit weer. Meestal trapt ze t lakentje ook af en gaat op de meest onmogelijke manieren liggen slapen. Maar ja, ze slaapt lekker door dus t zal wel goed liggen
rompertje en een pyama jasje met korte mouwen en een dunne zomer slaapzak geen lakentje raam staat ook open
Mouwloze romper en zomerslaapzak van Bambino bij 26 graden. Ik vond haar vannacht eerder fris aanvoelen dan warm. Dus vanavond denk ik maar een pyjamajasje met korte mouwen er bij aan. Alhoewel ze wel goed geslapen heeft, dus wat dat betreft... Haha lastig hoor.
Aiden kan niet slapen zonder slaapzak. Hier een korte mouwen romper en een hele dunne zomerslaapzak. Aankomend weekend met de tropische warmte leg ik hem denk ik maar in zijn luier in de slaapzak (dus zonder romper).
Mouwloos Hema rompertje met de lakenstof slaapzak van Prenatal...zonder slaapzak klimt hij uit zijn bedje
Hier is t in de slaapkamers wel koeler Oudste heeft vannacht dunne slaapzak met mouwloze romper ( hij moet een slaapzak want bn bang dat ie anders uit z'n ledikant gast klimmen is al bijna 2) Jongste had korte mouw romper zonder deken, maar die slaapt klokje rond dus had wel koude beentjes en armpjes vanmorgen dus nu hb ik Ern dekentje tot z'n billetjes
Hier een romper met spaghettibandjes en een dunne slaapzak. We hebben haar een keer zonder slaapzak weggelegd, maar huilen huilen huilen. Ze zat echt zo verloren in haar bedje, zielig. Toen een slaapzak aangedaan en binnen 5 minuten sliep ze...
Luier en onderbroekje er over. Meer niet. De zon staat hele dag op onze kamers, dus is gauw 30 graden. We zweten weg uit bed. Gordijnen overdag dicht en s nachts open. Zodat wat door kan waaien, maar lost niet veel op. Lakens en dekens heeft hij nooit gewild. ligt er altijd boven op. Dus die gebruiken we niet. Als het kouder is gewoon slaapzak en een pyjama. Ons huis is ook goed geisoleerd. Ook in de winter kan de kachel op 17 staan dan is het nog warm genoeg hier.
romper zonder mouwen, pyjama met korte mouwen, slaapzak en lakentje erover. "s nachts gaat er ook nog een dekentje over. moet erbij zeggen dat het bij ons boven 23/24 graden is nu.
bij de baby is t 27 graden op kamer en hij slaapt alleen in luier,hij krijgt het erg snel warm. groetjes
Hier valt het met de warmte op Dennis z'n kamer wel mee, is max. 22/23 graden, heeft alleen 's ochtends vroeg een beetje zon daar. Dus hij slaapt nu 's nachts in een rompertje met korte mouwen en een katoenen zomerslaapzak van Prenatal. En toch een lakentje nog overgedaan vannacht want hij voelde een beetje kil aan. Hij kan nog niet zonder slaapzak want dan is het nog meer feest met het hoppen in bed en met de benen tussen de spijlen door als zijnde experimenteren 'hoe ver kan ik ze krijgen'
Onze kleine man heeft een romper aan en een dunne slaapzak.. Zonder slaapzak rolt ie op zn buik (hij kan zelf nog niet terug) en wordt dan elke keer wakker..
Vannacht heb ik mijn zoontje in een mouwloze romper in zijn (onbestemde hema) slaapzakje laten slapen, zonder lakens verder. Zonder slaapzak vind ik maar niks, hij crosst zijn hele bed door. Hoe ik het komend weeken ga doen, geen idee... op zijn kamertje was het gisteren 26 graden. Maar hij voelde vanochtend wel goed aan qua temperatuur en hij heeft goed geslapen!
hier ook een rompertje en een dunne slaapzak, hij zweet dat wel wat in de avond, maar 's nachts koelt het toch best af..
Hier een romper met spaghettibandjes van de Hema, en daar overheen de mouwloze dunne slaapzak van Lodger. Gaat tot nu toe prima terwijl het best warm is op haar kamertje.
Hier is het ongeveer 26 graden op de kamer van mijn dochter. Maar is een kindje wacht echt van warmte houdt. Ze slaapt dus in haar romper met een (je raad het al) Hema slaapzak. Zonder slaapzak heeft ze het te koud (ding is zo'n onderdeel van het naar bed ritueel dat ze eigenlijk ook neit zonder kan) en wordt ze wakker