Onze zoon slaapt in een romper met een dunne slaapzakje aan. Als hij geen slaapzak aan heeft klimt hij uit zijn bedje.
Hier ook bij onze jongste alleen een zomer-rompertje aan (met van die dunne bandjes bij de schouders) en dan de slaapzaak van ISI, de dunne stof variant. Ze slaapt hier prima mee!
Mijn dochter slaapt ook niet goed zonder slaapzak, maar ik stond laatst voor hetzelfde dillemma. Wij gebruiken nu de zomerversie van de puckababy (the bag) die is echt dun. (ik vond de slaapzakken van de hema inderdaad ook nog veel te dik)
Uk slaapt in een romper met korte mouwen en dan onder een lakentje óf in een dunne slaapzak. Heb een tijdje terug een slaapzakje van Aden&Anais gekocht en die blijkt ideaal met dit weer. Hij is van een soort hydrofiel gemaakt.
Hier in dunne katoenen slaapzak met romper tshirtmodel. Ik zelf slaap op met een laken en nachthemd. na 2 u snachts koelt het best af.
Hier wel in een dunne slaapzak, kamertje is gelukkig lekker koel. Ik doe altijd een slaapzak aan aangezien ik een paar weken geleden op haar kamertje kwam en ze ipv van met haar hoofd omhoog met haar hoofd naar beneden lag (gewoon op haar rug) en met haar hoofdje lag ze dus onder haar dekentje Ik ben me echt kapot geschrokken dus ze MOET nu altijd een slaapzak aan.
Geen slaapzak, tis niet te doen met dit weer. Wel een dekentje+rompertje. Die van de hema is te dik voor ons warmbloedje.
Ik heb een zomerslaapzak van Jolein is gewoon een laken qua dikte, maar leg haar nu met alleen een romper of kort pyjamaatje in bed, is 25-27 graden op haar kamer.
Dochterlief slaapt 's nachts in ieder geval altijd met slaapzak. Winterzak of zomerzak, met of zonder mouwen, hangt allemaal van de temperatuur op haar kamer af. Maar altijd een slaapzak 's nachts. Overdag vaak ook, al is het meestal zo'n dun zomerzakje. Soms ook niet, als ze al in slaap is gevallen zonder dat ik een zakje kon aandoen. Maar ons meisje is een beetje een koukleum Ze slaapt echt aanzienlijk beter met warmte om haar heen (jaja ook met dit zomerweer) dan zonder zak 's nachts.
Hier wel een slaapzak, een zomerslaapzakk zonder mouwen. Het geft voor mijn zoontje ook een beetje geborgenheid! Het is wel 25 graden op zijn kamertje dus mouwloos rompertje!
Hier ligt ze in haar luier, zonder slaapzak, zonder lakentje. Ze heeft het heel warm en het is boven denk ik zo'n 27 graden. Normaal slaapt ze in een Puckababy, zomeruitvoering, die vanavond bij haar flesje aangaat. Ik had verwacht dat ze wel wakker zou worden zonder maar ze slaapt heerlijk met haar armpjes omhoog en der benen languit...
overdag met luier en onderbroekje in een hele dunne slaapzak. 's avonds t shirtje en slaapzak (met dit warme weer krijgt ze geen rompers aan maar lekker onderbroekjes over de luier!)
27 graden en niet koeler te rkijgen hier slaapt ze overdagin dr luier en snacht enkel in een romper korte mouw\mouwloos. ik ga voor we naar bed nogmaals kijken en dan treki ik dr lakentje over haar heen. mocht ze het t ekoud krijgen word ze snachts wakker en trek ik haar alsnog een slaapzak aan.