ja zorg maar dat je goed bent uitgerust meid.... Wie weet wanneer het mischien gaat beginnen!!! Voor als het zou beginnen idg heel veel succes!!
Nou uitgerust ben ik niet.. duurde lang voordat ik in slaap viel en ik zat om 7 uur alweer op de wc vandaag controle bij de gyn dus zal eens vragen hoe het ervoor staat
Hoelaat moet je naar de gyn toe? Ik weet nog wel (ondanks dat ik ingeleid ben) dat ik 3 dagen last heb gehad van diaree voor de bevalling, toen ze mijn weeenremmers stop moesten zetten had ik weeen van mijzelf (nog erger als van de weeenopwekkers) Dus ik heb 3 dagen op de wc gezeten haha
Half 3 moet ik er zijn. 20 minuutjes met de auto, dus weer een uitgelezen kans om wat hobbels mee te pakken, wie weet ik heb het nu vanaf vorige week maandag al, veel onlasting. En sinds gister echt diarree.. we wachten rustig af
Oh prima baby is helemaal ingedaald, zag er goed uit.. stond met 5 minuten weer buiten vanochtend heel erg last gehad van diarree, echt megabuikkrampen.. Nu is het even over maar ik hoop dat het terugkomt in de vorm van echte weeën! heb 21 juli weer een afspraak bij de gyn, en die wil ik niet meer halen
hmmmm had je verteld war je last van had dan? Mischien had de gyn even kunnen checken of er mischien al iets aan de hand was daarbeneden zeg maar... Straks heb je gewoon de buikgriep?!
Ja, heb ik wel aangegeven. Maar hij heeft verder niet gekeken van onderen vind ik aan de ene kant ook wel fijn, want stel dat alles nog potdicht zit dan weet ik dat tenminste niet, dan kan ik mezelf nu nog voor gek houden dat het elk moment gaat gebeuren. En buikgriep is het niet, en het ligt ook niet aan wat ik eet.. Het voelt gewoon anders dan dat
nou ik hoop gewoon nog altijd een begin meid....denk het zelf van wel.... Eruit moet je kindje toch..je bent idg eerder bevallen dan mij hahaha
Ik hoop het ook! Ik heb wel als ik zit en ik buig naar voren dan voel ik echt een steek in mn buik, helemaal onderin. En constant een zeurend gevoel onderin mn buik en mn rug en eigenlijk helemaal rondom zeg maar, zo laag, maar misschien is dat nog van het indalen ofzo? Het zit al wel in mn bekken zeiden ze dus..