wel of geen sokken aan in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chacha, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Dragen jullie beebs sokken in bed?

1. ja

2. nee

3. ligt aan de temperatuur buiten

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin slaapt ook met sokjes aan , doe ik dit niet dan trappelt ze zichzlef bloot

ze ligt in een safe to sleep laken omdat ze niet tegen een slaapzakje kan daar wordt ze heel onrustig van

en met sokjes aan blijven de dekentjes lekker op zijn plaats want mevr heeft plakvoetjes ook al zijn ze koud :)

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

tamer slaapt in een pyama met sokjes onder een deken.

3. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Yara slaapt in een pyama in de bakerzak en met een dekentje...

4. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    keira slaapt in lekker warm pyamaatje met dekentje of met slaapzakje. ze schopt de deken pas af als ze wakker word en eruit wil

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Geen sokjes aan in bed, lijkt me ook niet lekker zitten. Tijn heeft soms wel een pyama aan met voetjes.

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ligt aan de temperatuur, de laatste 2 weken wel, want Valentino had een paar x ijskoude voetjes vandaar.

7. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik had een deken en een fleece deken. Hij heeft gewoon zijn babypakje aan met voetjes eraan vast of met sokken. Heb nu een slaapzak gekocht omdat de kraamhulp dacht dat het anders te koud zou worden in de winter. Dus nu heeft ie een slaapzak en een katoenen deken dubbel.
    Vraag me eigenlijk af of het niet te warm is. Maar op zijn slaapkamer is het ook maar 18 a 19 graden, best frisjes. Hij heeft wel altijd koude handjes.

8. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Fientje krijgt juist koude voeten van sokjes want dan gaan ze zweten.. verder ligt ze 's nacht in een romper met lange mouwen en een pyama in een slaapzak het is te koud voor een romper met korte mouwen dan krijgt ze 's nachts hele koude armen. overdag gewoon met kleding in slaapzak. ZONDER SOKKEN

9. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

eva slaapt met zon maillot aan en een truitje er op geen slaapzak

10. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Fiene ligt overdag gewoon in haar kleertjes aan in een Lodger en snachts ligt ze nog steeds bij mij in bed vanwege de borstvoeding en mn eigen nachtrust. Zodra ze lekker gaat doorslapen ga ik eerst proberen of ze onder een lakentje en een dekentje wil slapen, trapt ze zich nou bloot dan wordt het een slaapzakje of misschien ook wel gewoon de Lodger, daar ligt ze als een vorst in. Maar om even op de sokken terug te komen, die heeft ze altijd aan, ook bij mijn in bed. Kouwe handjes heeft ze ook altijd als ze wakker wordt of in de wagen heeft geslapen, kan geen kwaad zolang het nekje maar lekker warm aanvoelt. Handjes en voetjes zijn meestal het koudst omdat ie het verst bij ht hartje vandaan liggen is mij verteld door de kraamhulp.

Groetjes Suus

11. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Lucas ligt ook in een slaapzakje. Die lag na 1 1/2 maand al door het hele bedje heen. Hij slaapt nu veel rustiger en blijft zo ook lekker warm.
    Hij draagt nu ook sokjes en een pyama, maar als het straks weer wat warmer wordt dan doe ik ze bij hem ook uit.
    We gebruiken nu een winterslaapzakje.......

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nee nooit.
    Toen hij net was geboren wel.

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selaam

sinds 2 weken trek ik de sokjes uit omdat hij dan zweetvoetjes krijgt en dan worden zijn voetjes ijs koud, dus ze zijn uit zodra hij naar bed gaat.

Deel Deze Pagina